Shoplog Haarlem #2 Eline

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zo ver: we gingen shoppen in Haarlem! We hadden er alle drie heel veel zin in en we hebben natuurlijk veel gekocht. Ik heb vooral veel beauty spulletjes gekocht, en nog een hemdje maar dat vond ik niet interessant genoeg om op de foto te zetten. Dit is een foto van alle spulletjes die ik gekocht heb bij elkaar:

De winkel waar ik als eerst wat kocht, was de Hema.

Daar kocht ik twee kwasten, een oogschaduwkwast met aan de ene kant het bekende sponsje en aan de andere kant een klein kwastje, en nog een eyeliner kwast. Ook kocht ik matte topcoat, schuifspeldjes en een pak met 200 wattenstaafjes. Als laatste kocht ik oorbellen in de vorm van roosjes, in de kleuren groenblauw, lichtblauw en gebroken wit. Oogschaduwkwast €2,50 – Eyelinerkwast €2,50 – Matte topcoat €2,50            Haarschuifjes €1,75 – Wattenstaafjes €0,80 – Oorbellen €3,95

We hadden van te voren opgezocht welke winkels er in Haarlem zijn, en toen zagen we ook dat er een Lush was. Daar was ik heel blij mee, want ik wilde al een tijdje daar heen om de nagelriemcrème genaamd Lemony Flutter te kopen. Dat heb ik dus ook gedaan, en ik ben er heel blij mee. Het goedje ruikt heerlijk naar citroen en werkt goed tegen droge plekjes.

Deze Lush Lemony Flutter was €9,95.

Zoals Marisa gister al schreef, zijn we ook bij de Douglas geweest, waar we wat info kregen over de huid. Ik heb daar hetzelfde ‘huidpakketje’ gekregen, en ook nog wat gekocht:

In deze I love… Calypso dreams travel kit zitten shampoo, conditioner, bad- & douchegel, bodylotion en lipgloss. De travel kit kostte €9,95.

Wat ik ook nog op m’n lijstje had staan van dingen die ik nog nodig had, was bodyscrub. We waren eerst bij de Body Shop, maar daar vond ik de grote potten iets te groot en iets te prijzig en ik zag ook niet echt een geurtje dat ik nou echt helemaal heerlijk vond roken. Toen gingen we naar Rituals, omdat we wisten dat daar ook sale was, en daar kocht ik de Rice Scrub met 40% korting.

Deze “calming shower cream scrub” was eerst €9,50, en nu in de sale met die 40% korting €5,70. Mooi meegenomen dus.

Als laatste kocht ik bij de Etos, met de 2e halve prijs actie bij Maybelline, een gouden Color Tattoo eyeshadow in 05 Eternal Gold en een Color Sensational Popstick in de kleur 020 Tropical Pink.

De Color Tattoo was €9,99 en de Popstick was €11,49. Omdat ze bij Etos nu de leuke actie van de gratis nagellakjes hebben, mocht ik ook nog een Long Lasting mini nagellak uitkiezen en ik koos een mintgroen kleurtje.

Dit waren alle spullen die ik kocht, en ik ben er heel erg blij mee. Er komen nog reviews van sommige producten uit deze shoplog, dus laat even weten bij de comments van welk product jij een review zou willen zien! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik gekocht heb, en morgen kunnen jullie ook nog zien wat Lisa kocht in Haarlem.

Geef een reactie

