Miss Dior Cherie, Blooming Bouquet

Hmmmm, als je aan mij vraagt welke geur ik het lekkerst vind, zal ik waarschijnlijk zeggen, Miss Dior Cherie Blooming Bouquet. Deze geur is zo licht en fris, en toch zoet en vrouwelijk. Ik kan er geen genoeg van krijgen!

De geur bestaat sinds 2008 en is geïnspireerd op een bloeiend boeket (wat al aan de naam te merken is). Blooming Bouquet opent met mandarijn en andere citrusvruchten in de topnoten, wat de frisse opening veroorzaakt. In het hart ruik je pioenrozen verrijkt met rozen (waar het vrouwenlijke vandaan komt). En in de basisnoten is er een spoor van witte muskus en ook patchouli.

De fles vind ik zelf heel stijlvol maar ook simpel. De roze vloeistof en het doorzichtige strikje op de dop zijn een echte vrouwelijke touch. Het gouden etiketje met de naam van het parfum zijn typisch Dior.

Al met al een heerlijke, frisse en vrouwelijke geur voor overdag!

Wat is jouw lievelingsgeur?

Geef een reactie

