Lipsmackers

Lipsmackers, ze ruiken heerlijk, geven je lippen een glansje (en smaken stiekem ook wel lekker). In deze review laat ik mijn lipsmackers zien, en wat ze voor je lippen doen!

Dit zijn mijn Lipsmackers:

Coca Cola Cherry, Fanta Orange, Watermelon, Strawberry, Pinky Rasberry Melon, Paul Frank Coconut Cream.

Alle Lipsmackers geven je lippen een heerlijk glansje en je lippen voelen erg verzorgd aan. In de ingrediëntenlijst staan veel natuurlijke en verzorgende bestanddelen, zoals bijenwas.

Aan de sticks kun je wel een beetje zien wat voor kleurtjes ze hebben, maar als je je op je lippen doet zijn wel veel doorzichtiger.

Op de volgende foto’s zie je mijn lippen ‘naakt’, en met de Coca Cola Cherry en de Pinky Lipsmacker, alleen deze twee omdat de andere je lippen alleen een glansje geven en vooral lekker ruiken.

‘Naakt’

‘Coca Cola Cherry’ geeft een subtiel roze kleurtje af, maakt je lippen net wat sprekender.

‘Pinky Raspberry Melon’ geeft je lippen een licht roze kleurtje, voor mij niet erg geschikt maar voor dames met een lichtere huid erg mooi!

Nog even close-ups van alle Lipsmackers:

Dit waren mijn Lipsmackers, in de volgende link vind je een site met meer informatie over Lipsmackers en ook de volledige ingrediëntenlijst. http://www.thebonnebellcompany.com/faq.html

Geef een reactie

