Kruidvat nagel olie

Vandaag laat ik jullie de nagel olie van Kruidvat zien. Ik heb deze olie meegenomen omdat er een 1+1 gratis actie was op alle nagelverzorging, en ik wel nieuwsgierig was naar het gele goedje. Als je wilt weten wat ik er van vind, lees dan snel verder..

De nagelolie komt in een roze verpakking met een schattig patroontje er op. Simpel, maar toch leuk. Op de verpakking staat de naam en dat het caring en moisturising is.

Dit is de olie in het flesje. Een geel doorzichtig goedje, niet heel bijzonder. De vorm van het flesje vind ik wel oké. Het is lekker groot en bevat 10ml olie. Daar doe je heel lang mee, aangezien je maar één strook olie op elke nagel nodig hebt, dus niet dat je net als met een nagellak je hele nagel bedekt. Dit is omdat je het nog moet inmasseren, en je zelf dus de olie over de hele nagel verspreidt. 

De gebruiksaanwijzing en ingrediëntenlijst. 

De gebruiksaanwijzing is simpel. Aanbrengen en inmasseren.

Er zitten zoals je kunt zien veel verzorgende oliën in, zoals soja olie, amandel olie en zonnebloempit olie (helianthus annuus seed oil). Erg verzorgend dus! De olie ruikt een beetje naar citroen. Niet heel sterk, echt maar een klein beetje, maar het is er wel. Ik vind dat op zich wel lekker.

Deze olie doet veel goeds voor mijn nagels. Hij maakt ze lekker glad en stevig. Ook kan ik mijn nagelriemen veel makkelijker terugduwen. Ik vind het een heel fijn product. Het is zeker handig als je je nagels veel lakt, zoals ik, maar natuurlijk ook gewoon fijn voor mensen die willen dat hun natuurlijke nagels er nog mooier en verzorgd uitzien.

De Kruidvat nagel olie is te koop bij Kruidvat en kost €2,99.

Geef een reactie

