OPI Brilliance glansvijl

Nadat ik de post van Marisa over de Kruidvat nagel olie had gezien dacht ik: hee, ik heb ook nog wel iets voor mooie nagels waar ik over kan schrijven! Dus bij deze. Met dit nagelproduct ben ik heel blij en ik ben er ook zeer over te spreken. Waar ik het over heb? De OPI Brilliance vijl.

Dit ding is echt geweldig. Als je geen zin hebt om je nagels te lakken maar toch een mooi glansje wilt, is dit echt dé uitkomst. Nu even genoeg over mijn mening, eerst eens kijken hoe de vijl eruit ziet en hoe hij nou precies werkt.

Zoals je kan zien, komt de vijl in een mooi doorzichtig doosje wat je makkelijk open en dicht kan doen. In dat doosje bewaar ik de vijl, zodat ie niet vies wordt. In het doosje zit ook een blauw kartonnetje waar je wat info over verschillende vijlen kan vinden en er staat hoe de vijl werkt. Dat is eigenlijk heel simpel: gebruik eerst de groene kant en daarna de witte kant. Hieronder foto’s van hoe die beide kanten er nou uitzien.

De groene kant van de vijl. Deze kant is het ruwst. Hiermee ga je als eerst over je nagel, zonder dat er nagellak op zit. Niet over de rand, wat je wel met een normale vijl doet, maar over het hele oppervlak van je nagel. Als je dat doet, zie je dat je nagel een beetje dof wordt. Daar moet je niet van schrikken, want dat hoort zo.

Dan de witte kant. Niks bijzonders aan te zien, gewoon wit en hij voelt helemaal glad aan. Nadat je met de groene kant over je nagels bent gegaan, ga je met deze witte kant erover heen. Langzaam, als je een paar keer heen en weer bent gegaan, zie je dat je nagel gaat glimmen en je voelt ook dat je nagel helemaal glad wordt. Als je er wat vaker erover heen bent gegaan, gaat je nagel echt helemaal glimmen en dat geeft een heel mooi effect. Het is zelfs zo dat als je nagellak op je nagel doet nadat je met de vijl hebt gewerkt, dat de glans nog steeds op je nagels zit als je je nagellak eraf haalt!                                             Het enige waar je wel mee moet oppassen is olie en crème. Als de vijl daarmee in contact komt, is alle werking weg.

Ik ben helemaal fan van deze vijl! Het effect is erg mooi en je hoeft niet te wachten tot het droog is zoals met nagellak, je ziet gewoon gelijk een mooie glans.

Deze Brilliance glansvijl is te koop bij alle OPI verkooppunten, deze kan je vinden op de site van OPI. De vijl kost €9,95.

Geef een reactie

