Garnier Miracle Skin Perfector BBcream

Al een tijdje geleden kwam de Garnier Miracle Skin Perfector BBcream uit. Ik heb hem dus ook al een tijdje, maar vond het nu wel tijd voor een review omdat ik hem uitgebreid heb kunnen testen! Dus, laten we maar eens gaan kijken naar de Garnier BBcream.

De BBcream heeft een olievrije formule en bevat minerale pigmenten. Ook belooft Garnier dat de BBcream 5 dingen doet met je huid:

  • Anti-glans non stop
  • Vervaagt poriën en imperfecties
  • Egaliseert teint
  • Hydrateerd
  • UV Bescherming SPF20

Zelf zegt Garnier over de BBcream:
Deze BB (Blemisch Balm) cream met zijn all-in-1 technologie, combineert de verzorging met een vleugje make-up en zorgt in 1 beweging onmiddelijk voor een perfecte huid effect. De olievrije formule speciaal ontwikkeld voor vette huidtypes, is verrijkt met ultra-absorberend perliet en minerale pigmenten. De BBcream matteert non-stop, hydrateert, vervaagt poriën en imperfecties, stimuleert een stralende teint en beschermt de huid tegen schadelijke effecten van de zon.

De BBcream kost 10 euro.

De cream op mijn huid.

En helemaal geblend.

Op de eerste foto’s lijkt de cream te licht voor mijn huid maar als hij helemaal uitgesmeerd is valt dat erg mee.

De ingredienten:

En nog wat tekst op de zijkanten van de verpakking:

Over de 5 dingen die Garnier belooft:

  • Anti-glans non stop – Bij mij niet, ’s middags begint de huid rond mijn neus alweer te glimmen, maar als je poeder bij je hebt kan je dat zo weer verhelpen.
  • Vervaagt poriën en imperfecties – Jep, dat doet ‘ie. Roodheden op mijn gezicht worden duidelijk geneutraliseerd en met wat concealer zie je er amper meer iets van.
  • Egaliseert teint – Dit punt klopt ook, kleine kleur afwijkende plekjes zijn niet meer zichtbaar waardoor je gezicht egaal oogt.
  • Hydrateerd – Hier merk ik zelf niet zo veel van, dat komt denk ik omdat ik van mijzelf geen droge huid heb, die al best wel gehydrateerd is.
  • UV Bescherming SPF 20 – Tja, hier merk je niets van maar het doet wel veel veel voor je gezicht! Altijd beschermd met een gemiddelde factor die schadelijke UV straling tegenhoud.

De cream heeft een medium dekking, wat voor mij genoeg is. Als je een goede dekking wilt kan je onder en boven de cream concealer gebruiken op de plekjes die het echt nodig hebben.

One thought on “Garnier Miracle Skin Perfector BBcream

Geef een reactie

