Rituals body creams Mei Dao, Magic Touch & Honey Touch

Vandaag review ik eens drie producten tegelijk. Gewoon omdat het kan. Ik heb het over de rich & nourishing body creams van Rituals, die ik in drie verschillende geuren in minivorm heb.

In de drie mini’s die ik heb, zit 70 ml. Ze komen alle drie uit van die cadeaupakketjes, waar altijd ook nog doucheschuim en meestal nog een paar mini’s in zitten. Maar sinds een tijdje zijn Mei Dao en Magic Touch ook los in de 70 ml versie te koop, en die kosten €4,90. Honey Touch is alleen in de grote potten van 200 ml te krijgen en de andere twee dus ook, en die kosten €14,90.

Als eerst ga ik jullie wat vertellen over de Mei Dao.

Volgens de beschrijving op het flesje ruikt deze body cream naar Organic White Lotus & Yi Yi Ren. Ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe dat zou moeten ruiken, ik vind het eigenlijk wat Aziatisch ruiken. Niet zozeer naar kruiden, maar wat zoeter. Dat komt dan denk ik door de witte lotus.

Dan de Magic Touch.

Zoals jullie kunnen zien, heeft dit flesje nog het oude design van Rituals. Hij is dus al wat ouder, maar omdat ik er drie heb, gebruik ik ze dus niet heel vaak. Hier staat Organic Cherry & Rice Milk op het flesje. De geur zit qua zoetheid een beetje tussen de Mei Dao en de Honey Touch in. Ik vind de geur heerlijk, lekkerder dan Mei Dao. Deze Magic Touch is samen met Honey Touch mijn favoriet, omdat ik wat meer van zoete geurtjes houd.

Als laatste Honey Touch!

Deze body cream ruikt het zoetst van alle drie, en dat kan je ook al zien aan de tekst op het flesje: Indian Rose & Himalaya Honey. Rozen en honing dus. De geur is iets sterker dan de andere twee, maar bij alle drie heb ik dat als ik de crème ’s avonds opsmeer, ik hem de volgende ochtend nog ruik. Heerlijk vind ik dat, met een zoet ruikende deken wakker worden. De dagen daarna ruikt m’n dekbed meestal nog steeds een beetje.

De substantie van de body creams is rijk en voedend, mijn lichaam wordt er altijd lekker zacht van. Niet heel bijzonder, maar gewoon lekker.

Ik ben heel tevreden over deze crèmes, ze ruiken vooral erg lekker. Een aanrader voor als je van zoete geurtjes houdt!

Geef een reactie

