Mijn nagellak collectie

Nagellak, we hebben het allemaal wel, en kunnen er niet genoeg van krijgen (ik in ieder geval niet). Zo veel mooie merken en kleurtjes! ‘Oh! Dat kleurtje heb ik niet, en die heeft glitters!’ Herkenbaar als je in de drogist loopt? Zo ja, dan denk ik dat je ook een nagellak-tik hebt.

In dit artikel: mijn nagellak verzameling.

Hier boven kan je al mijn nagellakjes samen zien. Voor sommigen is dit misschien een magere collectie en voor anderen een enorme, maar ik ben er super blij mee. Mijn collectie telt nu 51 lakjes waarvan sommige dubbel. De merken die het meeste voorkomen zijn Essence en Catrice, gewoon omdat ze betaalbaar zijn en ook een goede kwaliteit hebben.

De roze tinten.

De groene en blauwe tinten.

De gele tinten

De paarse tinten (en wat overige).

De topcoats en effecttoppers.

Zo, dit waren ze allemaal, ingedeeld in ruime categoriën. Hieronder staan nog een paar foto’s van mijn favorieten.

En mijn echte all-time-favourites:

Van links naar rechts: Miss Sporty, Miss Sporty, Catrice Colibri Collection, Essence 38 Choose me!, Essence 118 Little Miss Sunrise. (De Miss Sporty’s hebben geen naam.)

Wat zijn jouw favoriete nagellakjes ?

2 thoughts on “Mijn nagellak collectie

Geef een reactie

