3x broeken in herfstkleuren bij H&M

In deze post laat ik jullie drie setjes zien die ik heb gemaakt met gekleurde broeken. De kleuren van de broeken zijn op dit moment in, en ik hou zelf enorm van gekleurde broeken, dus leek het me wel leuk om hier een artikel aan te wijden. Alle kleren uit dit artikel zijn te koop bij H&M. Lees dus snel verder als je wilt zien wat ik heb uitgezocht. 

Petrol:

Deze outfit heb ik gemaakt met een petrolkleurige broek. Het is een kleur die op dit moment heel erg in is. Etos maakt veel reclame over deze kleur, zoals je misschien al wel gezien hebt. Het is een hele mooie blauwe/groenige kleur.
De outfit: Het leren jack en de schoenen zijn lekker stoer, en het topje houdt het dan weer een beetje in balans. De ring vind ik heel erg leuk. Ik houd heel erg van dieren in mijn accesoires. Ik heb een behoorlijke verzameling uilenkettingen, en als ik dan een nieuwe heb gekocht krijg ik reacties als: ‘Alweer een uilenketting? Hoeveel heb je er wel niet?’, haha.

1. 19,95
2. 197,-
3. 24,95
4. 9,95
5. 39,95

Bordeaux rood:

Ik vind dit zo’n mooie kleur! Het is heel chique. Deze kleur is donkerrood, bijna paarsig.
De outfit: Het is een lieve/chique outfit geworden. Het blouseje is heel mooi met de studs op het kraagje. De oorbellen zijn ook heel leuk, een beetje aztec/tribal-achtig. De schoenen zijn simpel, en het hemd zorgt ervoor dat de outfit ook herfstproof is.

1. 19,95
2. 24,95
3. 4,95
4. 4,95
5. 39,95

Donkerblauw:

Deze kleur is simpel, maar wel lekker fel en vrolijk.
De outfit: De outfit is een beetje somber geworden, maar dat vind ik op zich wel leuk. Zo af en toe is het wel fijn om wat donkerder gekleed te zijn, vooral in de herfst. Ik vind de dubbele ring erg leuk en apart. De schoenen zijn simpel maar door de studs toch weer een beetje bijzonder.

1. 19,95
2. 39,95
3. 24,95 (uitverkocht op de site, waarschijnlijk nog wel in de winkel te koop)
4. 4,95
5. 19,95

Dit waren de outfits. Hopelijk vond je ze leuk en heb je nu alweer wat meer zin in de herfst!

One thought on “3x broeken in herfstkleuren bij H&M

Geef een reactie

