Maybelline Color Tattoo

Iedereen zou wel willen dat het bestond, oogschaduw die net zo goed blijft zitten als een tattoo. Bij het product waar ik vandaag mijn mening over ga geven, is dat natuurlijk niet het geval, maar de Maybelline Color Tattoo komt goed in de buurt.

De Maybelline Color Tattoo is te koop bij alle drogisterijen, kost €9,49 en is verkrijgbaar in 6 kleuren.
Zo, dat was even alle praktische informatie in één zin. Dan nu verder naar meer foto’s, de swatch en mijn menig.

Het potje. Ik heb de Color Tatto in de kleur 05 Eternal Gold, een mooi goud kleurtje. Op de deksel van het potje staat niet veel info, alleen de naam van het product, de kleur en dat het een gel-cream eyeshadow is. Dat klopt, de oogschaduw is niet poederig maar meer een crème.

Dit is wat er in het potje zit. Sorry voor het feit dat het al gebruikt is, ik heb deze Color Tatoo gekocht voordat deze blog bestond, dus toen wist ik nog niet dat het handig was om voor het gebruiken eerst foto’s te maken.
Het spul in het potje is gewoon oogschaduw, niks bijzonders te zien. Dan nu een swatch:

Zo ziet de kleur eruit op de huid: eigenlijk nauwelijks anders dan in het potje. Maar, waarschijnlijk de vraag waar jullie het meest benieuwd naar zijn: Blijft de oogschaduw ook daadwerkelijk zo lang op je oogleden zitten zoals Maybelline beloofd?

Ja. Ja, ja, ja. Dit spul is geweldig! Er is gewoon geen oogschaduwbasis nodig, en de kleur blijft ook zonder basis de hele dag zitten! Het liefst gebruik ik de Color Tatto als eyeliner, om een mooi glimmend lijntje boven m’n oog te zetten. Maar ook voor een gewone ooglook is deze oogschaduw perfect. Je kan hem ook als basis gebruiken, zodat de andere kleuren wat mooier uitkomen.

Over deze Color Tatto ben ik dus eigenlijk gewoon heel tevreden, er is niks negatiefs aan te ontdekken!

One thought on “Maybelline Color Tattoo

Geef een reactie

