Gosh duo review

Afgelopen dinsdag liep ik samen met Marisa in de Kruidvat. We gingen een hoek om en wat stond daar? EEN ENORME KOOPJESBAK! Wij erop af rennen en graaien. Uiteindelijk vond ik twee producten van Gosh, een foundation en een lipstain. In dit artikel lees je wat ik ervan vind.

Laten we beginnen met de foundation. Het is de Natural Touch foundation die ik in de kleur 32 PEARL heb. Er zit 30 ml in een flesje, wat standaard is.

De foundation komt in een mat en glimmend zwart flesje met een pompje, fijn, want dit werkt hygiënisch.

De ingrediënten:
In de foundation zit SPF 8, erg weining maar het beschermt je huid toch. Ook bevat het wat siliconen en alcohol, die vrij bovenaan in de lijst staan. Dat is jammer, maar als ik hem heb gebruikt heb ik niet het idee dat hij mijn huid uitdroogt. Maar er zitten gelukkig ook natuurlijke stoffen in deze foundation!

Wat Gosh belooft:

De swatches:
Op mijn hand.

Beetje uitgesmeerd.

Helemaal uitgesmeerd.

Deze kleur is eigenlijk iets te licht voor mij, maar ik meng hem met een iets te donkere BB-cream, zo is het precies mijn huidskleur.

De foundation dekt niet super goed, maar laat rode plekjes en puistjes wel naar de achtergrond verdwijnen. Hij blijft lang op je gezicht zitten, ook na een dag school zit ‘ie nog prima (zonder primer, met poeder).

Al met al een prima foundation!
De precieze prijs weet ik niet, want ik heb hem voor 2,50 euro gekocht. Ik gok dat hij zo rond de 10 of 15 euro kost.

Oke, nu de lipstain. Ik heb de kleur 003 berry en het is de long lasting lipmarker.

Aan het uiteinde van de stift zie je de kleur, zo kan je hem snel herkennen. Toen ik in de bak aan het graaien was, leek de kleur rood, paars-achtig. Maar toen ik hem thuis swatchte kwam ik erachter dat hij meer heel donker paars is met een vleugje rood. Helaas niet echt een kleur voor mij!

Informatie op de verpakking.

De stift.

En de kleur op mijn lippen.

Het was heel moeilijk de kleur goed op de foto te krijgen, op deze foto is het het beste gelukt, alleen is de foto een beetje scheef, sorry daarvoor. (De kleur is hier ook te roze, in het echt is hij meer rood).

De stain blijft echt super goed op je lippen zitten, ik moest boenen om het van mijn lippen af te krijgen, dus qua houdbaarheid is hij zeker een aanrader! Ook ruikt de stain heerlijk naar bessen.
Het is jammer dat deze kleur mij niet staat, ik word er namelijk heel bleek van. Maar voor 1 euro vind ik het niet zo erg. Er zijn ook nog andere kleuren te koop, van barbie roze tot donker rood. Voor ieder wat wils.
Deze kosten rond de 8,50 euro.

Zo dit was het duo review alweer!

xx

3 thoughts on “Gosh duo review

Geef een reactie

