I love… vanilla & ice cream bodylotion

Hier is ‘ie dan. Dit is de bodylotion die ik in Haarlem heb gekocht, en die je misschien al in de shoplog hebt gezien. Ik had toen gezegd dat ik er een review over zou schrijven, dus bij deze.

Dit is de flacon. Lekker simpel, en fijn dat hij een pompje heeft. Dat vind ik hygiënischer en handiger dan een tube of een pot. Er zit 250 ml in. Ik betaalde er 6,95 voor. Niet heel duur, maar ook niet heel goedkoop. Ik heb hem vooral meegenomen omdat ik het zo’n bijzondere geur vond. Wie verzint dat nou? Een bodylotion die naar ijsjes ruikt!

Dit vind ik een erg leuk detail, het verhaaltje op de voorkant. De informatie voor het gebruik is ook op deze manier geschreven, dat het net is alsof de bodylotion tegen je praat. Grappig vind ik dat.

Dan nu, waar het eigenlijk om gaat, de geur. Toen ik hem in de winkel rook, dacht ik: ‘Wat lekker! Het ruikt echt precies naar vanille-ijs.’ Ik had dezelfde geur verwacht toen ik hem opsmeerde, maar nee. Toen ik een beetje op mijn hand had gepompt, rook het nog wel hetzelfde, maar zodra ik het uitsmeerde werd de geur opeens vies en chemisch. Waar waren die lekkere ijsjes nou gebleven? Teleurgesteld zette ik de bodylotion terug in de kast. Hoe kon dat nou? Na een tijdje rook ik toch maar weer aan m’n arm. Maar wat was dit nu? Het rook weer lekker! Een lichte ijsjesgeur, niet overheersend, maar wel aanwezig. De hele dag door bleef ik er aan ruiken, en zelfs aan het einde van de dag rook ‘ie nog een heel klein beetje.
Dus, de geur is heel lekker in de flacon, best wel vies als je hem opsmeert en weer lekker als je ongeveer tien minuutjes later ruikt. Vreemd, maar gelukkig uiteindelijk wel lekker.

De bodylotion is makkelijk uit te smeren en trekt snel in de huid. Erg fijn.

Er zitten wel minerale oliën in, het zijn zelfs het tweede en derde ingrediënt op de lijst. Ik heb er niet echt problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het liever vermijden. Verder zitten er gelukkig wel verzorgende ingrediënten in als glycerine, shea butter en kokosolie.

Ik ben erg blij met deze bodylotion en gebruik hem graag. Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken naar de andere producten van I love…

One thought on “I love… vanilla & ice cream bodylotion

Geef een reactie

