The Body Shop Pink Grapefruit scrub

Vandaag ga ik jullie een product laten zien wat een best wel aparte geur heeft, maar wel heel fijn is. Ik heb de geur van The Body Shop Pink Grapefruit scrub namelijk nooit eerder geroken, ondanks dat het toch best wel lekker ruikt!

Deze scrub is voor de normale huid, en eigenlijk gewoon een basic scrub.
Er zit grapefruit olie in, honing en andere oliën, dus dat is lekker verzorgend. De scrubdeeltjes zijn niet extreem groot of klein, maar gewoon een normale grootte.

De deksel van de scrub. Ik heb ‘m in de miniversie, waarvan ik eerlijk gezegd de prijs niet meer weet en hij staat ook niet op de site. De grote, normale versie van 200 ml kost €15,00 wat ik wel een mooie prijs vind voor een grote pot met goede scrub.

Dit is hoe de scrub eruit ziet. Niks bijzonders aan te ontdekken eigenlijk, gewoon een scrub.

Maar, voordat je als een gek naar de winkel rent om ‘m te kopen, moet je eerst de geur geroken hebben. Die is namelijk best apart, daar moet je wel van houden. Ik vind de geur heerlijk en heb ook de mini bodybutter ervan, daar gaan jullie binnenkort nog een review van zien, samen met een ander bodybutter van The Body Shop. Hoe ik de geur precies kan omschrijven weet ik niet, hij is best wel zuur maar ook weer zoetig. Je moet ‘m eigenlijk gewoon zelf ruiken.

Ik vind dit een hele fijne scrub met een hele fijne geur, en zou hem misschien ook wel opnieuw kopen!

2 thoughts on “The Body Shop Pink Grapefruit scrub

Geef een reactie

