Anna Dello Russo @ H&M

Toen ik weer eens op de H&M site ging kijken, zag ik op de homepage dat Anna Dello Russo, fashionista in hart en nieren, een collectie met schoenen en accessoires heeft uitgebracht bij H&M! Vandaag mijn favorieten van de collectie.

Lees verder voor wat meer info over de collectie!

De zes items die ik heb uitgekozen zijn best aan de prijs, maar eigenlijk alles uit de collectie heeft zulke prijzen.

Maar hoe kan je zulke opvallende accessoires nou goed combineren? Bij deze vraag gaat het vooral om de oranje ketting met nep-parels, en de oorbellen met een steen in diezelfde kleur. Ik denk dat je deze items het best kan dragen bij bijvoorbeeld een witte doorschijnende blouse. Dat staat elegant en dan vallen de ketting en de oorbellen ook lekker op.

De bedelarmband en de ketting zijn vooral heel leuk voor de meiden onder ons die Anna heten, want op de ketting staat die naam en aan de armband hangt een ‘A’ bedeltje.

De tas vond ik een erg mooi vanwege de kleur, en de schoenen zijn echt leren ballerina’s, die volgens mij erg lekker zitten.

Al met al vind ik dat Anna Dello Russo er een mooie collectie van gemaakt heeft, wat vinden jullie ervan? Alle andere items zijn te vinden op de site van H&M.

2 thoughts on “Anna Dello Russo @ H&M

Geef een reactie

