SuperDry, new favourite

Een vrij nieuw, maar super stoer en leuk merk is Superdry. Toen ik erover hoorde ben ik meteen even gaan googlen en belandde ik op hun webshop. Daar zag ik zoveel leuke items dat ik 3 outfits heb samengesteld met alle drie hetzelfde blousje erin. De blouse is op 3 manieren gecombineerd, wat je zelf thuis ook kan doen.

Superdry is een merk dat werd opgezet in 2003. De naam is geïnspireerd op het Japanse bier Superdry, dat de oprichters dronken toen ze een naam probeerde te verzinnen voor hun nieuwe merk. Het is een Brits merk, wat ook verspreid over de Benelux word verkocht.
Superdry beschrijft de stijl van hun kleren zelf als casual met een Japanse touch.

Oke, laten we verder gaan naar de outfits:

1. Girly with a boyish touch. Dit kan je dragen als je naar een date gaat, of als je gewoon gaat afspreken met je vrienden. Een all-round outfit.

2. To go on a walk. Deze outfit is perfect om een wandeling in het bos of op het strand te maken. Het leren jackje geeft het geheel een extra stoere uitstraling.

3. Go on a shopping day. Deze outfit is super om een dagje te gaan winkelen. De wollen maillot geeft de outfit ook nog een speciaal tintje. Het is jammer dat ze bij Superdry geen panty’s of maillots verkopen, daarom heb ik een beetje vals gespeeld en deze maillot van de H&M erbij genomen.

Zo, dit waren de outfits alweer. Zoals je kunt zien is de kleding van Superdry vooral stoer en boyish, vandaar dat ik daar mijn outfits ook op heb geïnspireerd. Ben je benieuwd naar andere kleding van Superdry? Klik dan hier.
Hopelijk vond je het leuk om te lezen en kun je er iets mee!

Bron fotos: www.superdry.nl
Bron informatie over Superdry: Metro Mode

3 thoughts on “SuperDry, new favourite

Geef een reactie

