Zeeman nagellak, blijf je wel goed zitten ?

Dit is de vervolgpost op mijn review van de producten die ik bij Zeeman heb gekocht. Ik wilde kijken hoe goed de nagellak blijft zitten, want soms heb je bij goedkope nagellak dat je het er zo vanaf kan trekken omdat het nooit goed droogt, of dat na het eerste uurtje er al wat van af is gechipt.

Zoals je kan zien zit de nagellak er overal nog perfect op, behalve op mijn wijsvinger. Dit komt niet door de nagellak, maar door de slechte staat waarin mijn nagel zich op dit moment verkeert. Ik heb een tijdje geen nagellak gedragen, heel veel gesmeerd, maar hij blijft maar splijten. Zo vervelend!

Dus op de vraag: ‘Blijft de nagellak goed zitten?’, kan ik alleen maar heel enthousiast ja zeggen. Ook droogt de nagellak lekker snel, dus er zijn geen deukjes in gekomen. Qua houdbaarheid zijn dit prima lakjes!

One thought on “Zeeman nagellak, blijf je wel goed zitten ?

Geef een reactie

