The Body Shop bodybutters Pink Grapefruit & Mango

Ik hou van miniproducten. Ze zijn compact, handig en je kan meerdere producten kopen van het geld waar je normaal één product van koopt. Daarom kocht ik laatst bij The Body Shop deze mini bodybutters, in de geuren Mango en Pink Grapefruit.

De twee bodybutters zijn verschillend in geur, inhoud en kleur. De prijs van de mini’s staat niet op de site van The Body Shop, en die weet ik zelf ook niet precies meer, maar ik denk rond de €5,00. De grote versies van 200 ml kosten €15,00.

Als eerst wat meer over de Mango bodybutter.

Op de deksel van deze bodybutter staat: VERY DRY SKIN. Voor de zeer droge huid dus. Ik gebruik ‘m vooral in de winter, dan is mijn huid meestal droger en heeft ie meer voeding nodig. De ingrediënten:

Er zit olie in van mangozaden, amandelolie en ook cacaoboter. Allemaal lekker verzorgend, en de bodybutter is ook lekker dik. Niet te dik, gewoon voedend en verzorgend. Eigenlijk gewoon heerlijk!

Dan de Pink Grapefruit, deze is voor de normale huid.

De substantie van deze bodybutter is iets dunner, en dat is ook logisch als je bedenkt dat de Mango versie voor de zeer droge huid is en deze Pink Grapefruit voor de normale huid.

In deze bodybutter zit ook cacaoboter, en in plaats van olie uit de mangozaden zit hier olie uit de grapefruitzaden in. Ook zit er nog sheabutter is, wat ook lekker verzorgend is.

Ik ben heel tevreden over deze bodybutters, ze zijn verzorgend, voedend en hebben een lekkere substantie. Zeker iets wat ik opnieuw zou kopen, een aanrader!

One thought on “The Body Shop bodybutters Pink Grapefruit & Mango

Geef een reactie

