Wat ik op dit moment onder de douche gebruik

Ik douche elke dag, en op dit moment gebruik ik elke dag dezelfde producten. Om de dag was ik mijn haar en ik gebruik ongeveer één keer per week een scrub. Daarbij gebruik ik ook elke dag een douchegel en een gezichtsreiniger, en vandaag laat ik zien wat ik precies gebruik.

Dit zijn alle producten bij elkaar!

  • Etat Pur zuiverende reinigingsgel €8,40
  • Rituals Zensation schuimende douchegel €8,00
  • Nivea 2 in 1 Express Shampoo & Conditioner €3,29
  • Rituals Rice Scrub €10,00

Als eerst wat meer info over de reinigingsgel.

Deze gel is een zachte reinigingsgel, zonder zeep en zonder alcohol. Je doet het op je handen, wrijft ze over elkaar, dan gaat het schuimen en dan doe je het op een vochtig gezicht. Ik gebruik het elke avond onder de douche. Het reinigt je gezicht en dat voel je ook. Het geeft een schoon gevoel, alsof echt alle viezigheid van je gezicht weg is.

Dan nog een product wat ik ook elke dag gebruik.

Dit is echt mijn favoriete douchegel! Het schuim, de geur: heerlijk. Eigenlijk valt er niet zoveel over te vertellen, ik denk dat iedereen deze douchegels van Rituals wel kent. Je spuit een beetje op je hand, dan verandert het in schuim en kan je het gewoon op je lichaam smeren. En die geur! Goddelijk gewoon. Er zijn meerdere versies en als je ze niet kent, neem dan vooral eens een kijkje in de Rituals winkel.

Zoals ik al zei was ik om de dag mijn haar, en sinds een paar weken gebruik ik iets heel handigs daarvoor.

Een shampoo en conditioner in één! Omdat mijn haar niet extra veel verzorging nodig heeft, vind ik dit een goed alternatief in plaats van twee flessen. Het werkt ook lekker snel, je hoeft niet te wachten tot het ingewerkt is. Gewoon een goede shampoo met conditioner.

Als laatste een product wat ook van Rituals is, en ook dezelfde lijn als het schuim.

De Rice Scrub! Met dezelfde heerlijke geur als Zensation. De scrub is niet heel grof, maar wel grof genoeg om goed je lichaam te reinigen. Ik vind het een hele fijne scrub!

Dit waren de producten die ik op dit moment onder de douche gebruik, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! 🙂

3 thoughts on “Wat ik op dit moment onder de douche gebruik

  1. Lijken me heerlijke producten! Ik vind je blog erg leuk en ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

