Mijn everyday-bakje

Zowat elke beauty-addict heeft tegenwoordig een everyday-bakje. Een bakje waar je makkelijk al je spullen die nodig hebt uit kan graaien. Vandaag laat ik mijn bakje zien met  de spullen die erin zitten.

Zoals je al in de foto’s kunt zien gebruik ik elke dag gewoon de basis dingen. Ik ben namelijk niet iemand van de oogschaduw, maar dan juist weer wel iemand die van lipstick en kleurtjes houd. De producten op mijn lippen wissel ik af en zitten dus niet in mijn everyday-bakje.

Op deze foto zie je een overzicht van wat er allemaal in het roze bakje zit. Namelijk de GOSH natural touch foundation, Garnier BB-cream, Essence Fix&Matte poeder en het Catrice Concealer palette.
Als foundation/BB-cream gebruik ik de GOSH natural touch foundation en de Garnier BB-cream. Als ik deze twee producten meng krijg ik precies mijn huidskleur.
Mijn concealer is het Catrice Concealer palette. Helaas is deze al bijna op dus moet ik op zoek naar een nieuwe! Ik vind deze concealer erg fijn onder mijn ogen en voor roodheid. Als ik hem op puistjes gebruik gaat het er een beetje nasty uitzien. Om alles te zetten gebruik het matterende, transparante poeder van Essence, een goedkoop poeder dat het erg goed doet! ’s Middags is het geen overbodige luxe om je T-zone nog even bij te poederen, maar dat vind ik niet erg.

Hier zie je producten die aan de zijkant van het roze bakje staan. Een dagcrème voor de normale tot gemende huid van Kruidvat, Nivea pure&natural action deodorant en een Louis Widmer crème tegen puistjes.

 De dagcrème is lekker romig en je hebt er weinig van nodig. Hij voedt je huid goed en houd deze soepel. De Nivea deodorant bevat geen parabenen of alcohol en heeft natuurlijke ingrdiënten. Waar andere natuurlijke deo’s het niet doen bij mij, doet de Nivea deo het erg goed! Alleen een beetje geur als ik veel gesport heb.

De Louise Widmer crème gebruik ik als ik een puist(je) voel opkomen, deze crème droogt het plekje namelijk uit en ontsmet het. Op  zich werkt het wel, de crème legt alleen een laag je op je huid waardoor ik niet echt het idee heb dat het in mijn huid trekt. Maarja, het doet zijn werk! Ook staat er nog een potje met Wuta Camille crème. Dit is een crème die heel erg rijk en vettig is. Hij werkt super goed tegen droge plekjes.

Achter het roze bakje staan mijn Nivea Stay Clear Tonic (van de ‘visage’ lijn), oogmake-upremover van Kruidvat, een mini droogshampoo van Andrélon, en een aloe vera crème.

De tonic doet zijn werk goed. Hij maakt mijn huid goed schoon en vermindert onzuiverheden. Ook verwijdert hij prima mijn restjes cleanser en make-up remover.
De oogmake-upremover van Kruidvat is gewoon een standaard remover. Hij doet het prima en haalt alle make-up er goed af. Hij heeft alleen wat moeite met water-proof producten.
De droogshampoo is erg fijn. Het laat vette plekjes in mijn haar verdwijnen als sneeuw voor de zon en geeft mijn haar meteen meer volume.
De crème komt uit Bonaire. Het is een ‘First aid crème’ die wondjes ontsmet en je huid helpt te herstellen. ’s Avonds voordat ik ga slapen smeer ik dit op mijn onzuiverheden en in combinatie met mijn reiniging ’s avonds merk ik dat dit erg goed werkt tegen lelijke plekjes. De roodheden zijn weg en de puistjes zijn flink geminderd de volgende morgen.

Alleen wat niet op de foto staat is mijn mascara. Deze bewaar ik namelijk apart, maar eigenlijk gebruik ik mascara ook elke dag. De mascara die is het meest gebruik is de Catrice Glamour Doll mascara. Hoe langer ik hem gebruik hoe beter ik hem vind. Hij geeft je wimpers echt een boost en laat ze zeker langer lijken!

Zo, dit waren mijn dagelijkse producten.

Gebruik jij producten die ik ook gebruik? Of heb je nog aanraders? Laat het weten bij de comments!

5 thoughts on “Mijn everyday-bakje

Geef een reactie

