Hema scrub cream almond

Vandaag laat ik jullie een product zien wat ik erg graag gebruik. Het maakt mijn droge huid zacht en soepel, en ruikt ook nog eens heerlijk. Ik heb het over de almond scrub cream van Hema.

Deze scrub van Hema heb ik al een tijdje, en ik ben er erg blij mee. Ik gebruik hem vaak na het scheren, zodat mijn benen extra zacht aanvoelen. Ik heb vrij droge schenen, dus het is ook wel nodig om eens in de week de dode huidcellen te verwijderen.

De scrub laat mijn huid super zacht en gevoed achter. Ook ruikt hij heel erg lekker. een beetje zoet, naar kaneel en een beetje naar bloemen. De scrubdeeltjes zijn gemaakt van amandelschelppoeder. Ze zijn fijn van formaat. Niet te grof, maar ook weer niet zo klein dat je het gevoel hebt alsof er helemaal niks is gebeurd. Ik scrub altijd lekker lang, en laat het vijf tot tien minuutjes intrekken. Daarna spoel ik het af.

Wat informatie en de ingrediënten op de achterkant.

De substantie is lekker romig, en fijn om mee te scrubben.

Ik ben dus erg tevreden over de scrub. De prijs weet ik niet precies, maar deze zal tussen de 2 en de 5 euro liggen. Prima prijs voor zo’n fijne scrub. Er zit 150 ml in. Je doet er niet super lang mee, maar je kan er wel een tijdje mee vooruit.

Een scrub die ik echt kan aanbevelen. Ik ga ook maar eens kijken naar de andere scrubs van Hema.

One thought on “Hema scrub cream almond

  1. Mag ik je een tip geven, het is gebruikelijk te scrubben vóór het scheren. Hiermee kun je namelijk ingegroeide haartjes voorkomen

    groetjes!

Geef een reactie

