Ralph Lauren The Big Pony Collection 2 & 3

Ook al zijn het maar monstertjes, ik moest deze geuren ook aan jullie laten zien, zo lekker zijn ze. Ik heb het over twee geuren van Ralph Lauren, van The Big Pony Collection. Ik heb van die collectie de roze en de gele, 2 en 3.

De prijzen: (bij ICI Paris XL)

  • 30 ml: €44,97
  • 50 ml: €55,02
  • 100 ml: €65,03

Dan nog wat meer foto’s en informatie.

De achterkant van de flesjes, waar op staat:

A NEW TEAM OF FRAGRANCES – rALPH lauren – the big pony collection for women

Nummer 2, de roze versie. Op de site van Ralph Lauren staat dat dit een sensuele en fruitige geur is, wat je ook zeker ruikt. De noten in deze geur zijn cranberry en tonka mousse.

Nummer 3, de gele versie. Hier wordt over geschreven dat het een bloemige geur is en daar ben ik het ook weer mee eens. De noten: peer en mimosa. Eerlijk gezegd weet ik niet wat mimosa is, maar wat ik wel kan ruiken is dat het gewoon fris, fruitig en bloemig ruikt.

Zoals je aan het begin van deze post al kon lezen, ben ik helemaal fan van deze parfums en het liefst zou ik ze in de grote versie willen hebben. Ik vind ze alleen wel aan de prijs, en daarom ben ik ook erg zuinig op deze monstertjes. Als je van zoete, frisse, fruitige en bloemige geuren houd, zou ik ze vooral even testen bij de parfumerie bij jou in de buurt.

One thought on “Ralph Lauren The Big Pony Collection 2 & 3

Geef een reactie

