NOTD: Catrice Purplelized

Een nagellak die ik helemaal herontdekt heb, is Purplelized van Catrice. Het is een mooie donkerpaarse chique herfstkleur, die door de glitters ook prima is voor de winter, met kerst. Ik heb deze al een hele tijd geleden gekocht, in een impuls, maar heb hem daarna volgens mij nog maar één keer gedragen. Ik heb laatst mijn nagellak stash opgeruimd en toen zag ik hoeveel lakjes ik bijna nooit droeg. Ik heb daarom besloten om de komende weken deze lakjes te dragen, en dit was het eerste lakje wat ik uit wilde proberen.

In het gewone ronde Catrice potje kan je de glitters in de nagellak mooi zien zitten. Wat je alleen niet ziet is dat er ook gekleurde glitters in zitten. Op je nagels zie je deze glitters ook niet altijd, alleen maar in bepaalde soorten licht. Deze glitters zijn wat deze nagellak zo speciaal maakt voor mij. Op de foto van het kwastje zie je ze een klein beetje zitten. Dit is trouwens nog het oude kwastje. Sinds de aanpassing van het assortiment hebben alle lakjes een dikker kwastje, wat iets fijner lakt.

Zo ziet de lak er uit op mijn nagels. Dit zijn drie laagjes. Met twee dekte de lak eigenlijk al prima, maar voor een iets intensere kleur heb ik drie laagjes gebruikt. Ik vind het ergens een klein beetje een mat effect hebben, wat erg leuk is. Het is natuurlijk niet mat, maar door de glitters lijkt het daar wel een beetje op. Een mooie lak, die prima is voor de herfst en de winter. Hier zie je alleen de zilverkleurige glitters.

Hier zie je een klein beetje de verschillende kleuren glitter. Het is heel erg lastig om op camera vast te leggen, in het echt zie je ze nog iets beter.

Ik ben heel erg blij met dit lakje. De kleur en de glitters samen geven gewoon een heel leuk effect. De dekking is prima, en de houdbaarheid ook, drie dagen ongeveer. Het prijsje is ook erg leuk, €2,69.

Ik ga lekker door met lakjes dragen die ik lange tijd niet meer heb gedragen. Misschien vind ik op deze manier nog wel meer verborgen schatten!

One thought on “NOTD: Catrice Purplelized

Geef een reactie

