Budgetnagellak in herfstkleuren

Nagellak: ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik heb vooral zomerse kleurtjes, maar voor de herfst nog niet zo veel. Daarom vandaag een artikel met nagellak in de kleuren van de herfst. Ik heb 2 collages gemaakt met nagellak van de twee bekende budgetmerken: Catrice en essence.

Klik verder voor de collages!

Catrice heeft laatst het assortiment gereorganiseerd, en daarmee ook nieuwe lakjes aan de collectie toegevoegd. Daarbij zijn ook een paar hele mooie herfstkleurtjes waarvan ik er in deze collage vier gestopt heb, alleen nummer 550 zat al in het oude assortiment.
Mijn favorieten uit deze collage zijn 910 en 870, omdat ik goudachtige glitterkleuren erg mooi vind voor het najaar. Catrice nagellak kost €2,69.

Alleen maar glitterlakjes in deze collage! Goud en rood voor kerst in Gold Fever en Walk On The Wild Side ook voor kerst, maar dan met groene gitters.Time For Romance heeft grote glitters, en Chic Reloaded is meer holografisch, die zou ik zelf ook wel willen hebben. Dan als laatste I’m The Boss, een neutraal grijs lakje met zilveren shimmer. Essence nagellak kost €1,69.

Zoals jullie konden zien hou ik erg van glitter en shimmer. Ik heb speciaal voor essence en Catrice gekozen voor deze collages, want als jullie net zoals ik nog niet zoveel herfstnagellak hebben, dan kunnen jullie nog wat bijkopen en dan kost het tenminste niet zo veel.

Welke van deze lakjes zouden jullie wel willen hebben voor deze herfst?

One thought on “Budgetnagellak in herfstkleuren

Geef een reactie

