Mijn sieraden stash

Een nieuw begrip op Une Belle Vie: ‘Mijn  ……  stash’. Om de zoveel tijd laten we hier onze stash van een product (of een deel ervan) zien. Vandaag zijn het mijn sieraden, en dan mijn favoriete sieraden. Degene die de laatste tijd vaak en graag draag zie je hieronder!

Hier zie je ze al mijn favo sieraden. Van links naar rechts zie je een grote armband met knoppen, deze heb ik een winkeltje in mijn dorp gekocht. In totaal kostte het ongeveer 15  euro bij elkaar.
Helemaal onderaan ligt een koper met wit en blauwe ketting, deze is van de Sixx. Daar links boven zie je een koperen fototoestelletje. Deze ketting heb ik van een vriendin gekregen.
Daarnaast ligt een klein opengewerkt hartje. Dit hartje heb ik afgelopen zomer in Portugal gekocht.
Boven het fototoestel en het hartje ligt een aarbeitje van Claire’s. Als laatste ligt helemaal links een armbandje met een zwart-wit steentje. Deze komt van een winkeltje in mijn dorp.

Oke, lets get started! Eerst laat ik jullie de grote knoppen armband zien.

De buttons die op de armband zitten kan je wisselen. Deze armband is eigenlijk een (veel) goedkoper alternatief voor de Noosa armbanden (met kleinere knopjes). De rode en blauwe kleuren vond ik mooi bij elkaar passen toen ik hem kocht, en als je de armband om hebt geeft het samen een leuk en stoer effect.

De blauw-witte ketting. Deze heb ik in de Sixx gekocht toen er uitverkoop was. Hij kostte toen wel precies 1 euro. Voordat geld kon ik hem niet laten liggen natuurlijk! Ik draag deze ketting vaak bij witte shirtjes of als ik een spijkerblouseje aan heb. De ketting is leuk, maar je moet oppassen dat het niet te ouderwets gaat staan. Daarom draag ik hem alleen als ik echt iets casuals aan heb.

Dit is het fototoestelletje, deze ketting draag ik echt super vaak. Hij past overal bij en is supercute! Ik heb hem dus van een vriendin gekregen, en ik weet niet precies waar ze ‘m vandaan heeft maar ik geloof dat ze hem bij Maison Scotch heeft gekregen.

Dit hartje is ook echt een van mijn superfavorieten. Dit kettinkje kan je overal bij dragen en laat je outfit er girly uitzien. Het is een hangertje en kettinkje apart. Het hangertje (hartje) heb ik afgelopen zomer in Portugal gekocht. Deze kostte ongeveer 8 euro. Het kettinkje waar het aan hangt had ik nog en ik vond het wel mooi bij elkaar passen.

Dit kleine aardbeitje komt van de Claire’s in Utrecht. Het is een lief, schattig kettinkje dat ook bijna overal bij past, dus draag ik best wel vaak. Het leukste vind ik hem als ik zelf geen rood draag en dat het aardbeitje het enige rood is. Het nadeel van deze ketting vind ik de lengte. Hij is soms precies te kort of te lang voor je shirt of blouseje.

Dan dit kleine armbandje. Dit is echt een armbandje wat een setje afmaakt. Als je al 2 armbanden omhebt, maakt dit kleine dingetje het af! Wat ik vooral mooi vind aan deze is het wit met zwarte steentje.

Ja, voor degene die het opgemerkt hebben, dit kettinkje staat niet bij de ‘met z’n allen’-foto’s. Ik was hem kwijt op het moment dat ik die maakte. Maar na eventjes zoeken heb ik hem toch weer. Dus: last but not least, la moustache!
Dit is een überschattig kettinkje dat ik echt met plezier draag. Het geeft je outfit een leuke laatste touch. Omdat het kettinkje vrij hoog in je nek zit geeft het ook een leuk effect.

Dit waren mijn favorieten sieraden alweer. Ringen en oorbellen wissel ik (bijna) nooit af. Ik heb al tijden dezelfde ring om en oorbellen in. I’m just not that kind of girl. Daarin tegen hou ik wel ontzettend van kettingen! Die heb je dus net kunnen zien. Ik heb er nog meer maar die draag ik veel minder vaak en horen hier dus niet bij.

Vinden jullie ‘Mijn  ……  stash’ leuk en moeten we het vaker doen? Laat het weten!

2 thoughts on “Mijn sieraden stash

Geef een reactie

