4 DIY projecten

Wat ik altijd heel erg leuk vind om te doen, zijn DIY projecten, do it yourself projecten dus. Altijd als ik thuis blijf in de vakantie, verveel ik me wel eens een paar dagen. Kamer opruimen, huiswerk maken en lezen zijn goede bezigheden, maar wat nou als je daar al allemaal al mee klaar bent? Dan is het leuk om lekker met je handen bezig te zijn. Laat die creativiteit maar stromen! In deze post heb ik filmpjes gelinkt waarin wordt uitgelegd hoe je een iets zelf kan maken. Ik heb twee fashion-, en twee beautyDIY’s opgezocht die mij zelf heel erg leuk leken.

Project 1: Kraagjesketting met studs
Een super leuke trend vind ik het Peter Pan kraagje. Hij is er al een tijdje, maar ik ben hem nog niet zat. Dit is een erg handig filmpje waarin je kan zien hoe je nou precies zelf je eigen ‘Peter Pan kraagje ketting’ kan maken. Ik erger me een beetje aan de aanstellerigheid van haar stem, maar het is wel een makkelijk filmpje om te begrijpen.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=DL1rN85Kj0s

Project 2: Beaded Cuffs
Ook erg leuk zijn deze armbanden. Lekker groot en erg mooi gedaan! Je hebt er wel een paar spullen voor nodig die je misschien niet in huis hebt, maar je kan altijd even langs de hobbywinkel bij jou in de buurt.
http://www.youtube.com/watch?v=Z1ewW5vwxJ4&feature=relmfu

Project 3: Lip scrub
In dit filmpje kan je zien hoe je zelf een lip scrub kan maken, die ook een beetje kleur geeft aan je lippen, alsof je een lipstain ophebt. Heel handig dus, twee producten in één. Ze mixt het trouwens al in het potje waar ze het in gaat bewaren, maar het lijkt me handiger als je het mengsel in een apart bakje mixt, zodat je lekker de ruimte hebt om alles goed door elkaar te roeren.
http://www.youtube.com/watch?v=6VRs-LVHzXw&feature=relmfuProject 4: Lip balm
Nu het weer kouder wordt, hebben je lippen ook meer bescherming nodig. Dit is een heel kort en simpel filmpje waarin je kan zien hoe je van vaseline of bijenwas en een lipstick je eigen lipbalm kan maken.
vaseline:
http://www.youtube.com/watch?v=-9RIuNFSEBA&feature=fvwrel
bijenwas:
http://www.youtube.com/watch?v=Q1ko23MJNbA

;

Hopelijk zit er iets tussen waar je je lekker mee bezig kunt houden deze herfstvakantie. Natuurlijk kan je zelf ook op DIY-filmpjesjacht op Youtube. Gewoon DIY intikken in de zoekbalk en je komt al bij een paar hele leuke projecten.

3 thoughts on “4 DIY projecten

Geef een reactie

