9x lekker warme wintersjaals

Als ik ergens blij van word als het koud en guur is buiten, dan is het wel om mij te hullen in een lekker dikke en warme sjaal. Vooral als ik op de fiets zit is de extra warmte zeer welkom, maar ook thuis in de ochtend als de verwarming nog op gang moet komen. Daarom heb ik voor jullie negen warme en leuke sjaals bij elkaar gezocht.

1. Een bordeaux rode tunnel sjaal. Helemaal in, deze herfstkleur! Pieces, €16,95
2. Een fijne basic. De witte sjaal heeft kabels, en sliertjes aan de onderkant. H&M, €14,95
3. Een vrolijke gebreide sjaal, supercute! Mango, €39,95
4. Deze sjaal is van twee soorten materiaal gemaakt, origineel en mooi. Mango, €39,95
5. Lekker warm en vrolijk met gele en groene strepen, H&M, €9,95
6. Een zachte bontkraag van imitatiebont. H&M, €9,95
7. Deze witte tunnel sjaal witte heeft bolletjes als detail. Mango, €29,95
8. Deze sjaal vond ik er gewoon zo grappig uitzien. Hij ziet er ook lekker warm uit. Eigenlijk twee producten in-een, een sjaal en een muts.  Pieces, €12,95
9. Een tunnel sjaal met perzikkleurige streepjes. Pieces, €21,95

Dit waren de warme wintersjaals die ik aan jullie wilden laten zien. Ik vind zelf nummer 1  en nummer 4 het leukst.

2 thoughts on “9x lekker warme wintersjaals

  1. Leuke blog heb je!! 🙂 1 en 2 vind ik het leukst! Echt zo fijn, zo’n dikke sjaal, heb er 1tje bij de hema weg(zo eentje waar half Nederland waarschijnlijk in loopt 😛 )

Geef een reactie

