Xenos smartphone gloves

Ik heb nieuwe handschoenen. 🙂 Het zijn alleen geen gewone handschoenen, maar ‘smartphone gloves’. Met deze handschoenen zou  je ook buiten als het koud is op je iPhone/iPad/iPod/Samsung Galaxy/een andere smartphone met touchscreen kunnen, zonder eerst je hele handschoen uit de doen. Maar werken ze ook echt?

Dit zijn ze. Ze zijn zwart met op de wijsvinger en duim een grijs topje. Er waren ook nog witte, rode roze en zwart met oranje handschoenen, maar ik ben voor basic zwart gegaan.

Nu, doen ze wat ze moeten doen? Ik had gedacht dat ze niet tot een beetje zouden werken, aangezien ze ook niet zo duur waren, namelijk €3,99. De handschoenen hebben mij echt positief verrast. Ze voelen lekker aan en sluiten ook mooi om je hand heen. En het werkt écht! met je wijsvingers en je duimen kan je heel gemakkelijk je smartphone gebruiken. Je kan gewoon berichtjes typen en angry birds spelen, voor wie daar behoefte aan heeft. Super handig, want normaal moest ik altijd eerst helemaal m’n handschoen uittrekken, tussen m’n benen klemmen, doen wat ik wilde doen op m’n smartphone, en m’n handschoen weer aantrekken. Veeeeeels te veel moeite, dachten de uitvinders waarschijnlijk, en ik ben het helemaal met ze eens. Ik ben heel erg blij met m’n handschoenen, en voor die prijs zijn ze het helemaal waard!

Nog wat informatie over de handschoenen:

One thought on “Xenos smartphone gloves

  1. Ahh wat handig zeg! Die MOET ik ook hebben, want ik moet inderdaad eerst je handschoen uittrekken en dan kan je wat doen op je mobiel. Ideaal dit! 😀

Geef een reactie

