OPI Avoplex Cuticle Oil to Go

OPI: ik hou van het merk. Ze hebben prachtige nagellakjes en leuke limited editions. Maar wat ze ook hebben zijn handverzorgingsproducten en producten voor je nagelriemen! Vandaag ga ik jullie wat meer vertellen over de Avoplex Cuticle Oil to Go. Dit is een handige nagelriemolie om mee te nemen.

OPI Avoplex Cuticle Oil to Go kost €10,95 en dan krijg je een tubetje van 7 ml.

Dit is de tube. Glimmend met een witte dop. Op het glimmende gedeelte staat tekst, met bovenaan het OPI logo.

Dit zie je als je de dop eraf draait: een kwastje met doorzichtige haartjes.

Nog een close-up van het kwastje. Als je knijpt in de tube, komt er een soort doorzichtige vloeistof in het kwastje, en dan kan je gemakkelijk de gel op je nagelriemen smeren. Ik vind het een handige verpakking! Het lekt niet en is lekker compact, zodat je het makkelijk kan meenemen in je tas.

De ingrediënten. De gel is heel verzorgend. Er zit advocado olie in, zonnebloemzaadolie, druivenpitolie, sesamzaadolie en vitamine E.

Volgens OPI zou de gel zorgen voor soepele en gezonde nagelriemen. Dit klopt! Als het is ingetrokken nadat ik het op mijn nagelriemen gesmeerd heb, voelen ze zacht en soepel aan en ik kan ze makkelijk terugduwen. Het spul ruikt ook nog lekker, heel zoet. Sommigen van jullie zullen de geur misschien té zoet vinden, maar ik vind het wel lekker.

Een aanrader, deze OPI Avoplex Cuticle Oil to Go. Het is handig, klein, dus makkelijk mee te nemen en het doet z’n werk ook nog eens goed. Ook leuk om te geven als cadeautje!

3 thoughts on “OPI Avoplex Cuticle Oil to Go

Geef een reactie

