Diesel Loverdose

Yes, ik heb weer een nieuw parfum testertje! Gisteren was ik met drie vriendinnen een cadeautje aan het kopen bij de MOOI, voor een andere vriendin, en toen kregen we alle drie een tester. Echt heel aardig van de verkoopster, en ik besloot er gelijk maar een artikel over te schrijven. Ik heb namelijk een nieuwe favoriet erbij!

Dit is ‘m: Diesel Loverdose! Ik heb een tester van 1,5 ml gekregen, eau de parfum.

Toen ik op internet de prijzen opzocht, zag ik dat het luchtje zowat bij lke parfumerie een andere prijs heeft. Voor het gemak, omdat veel mensen er komen, zijn dit de prijzen die ze bij de Douglas hanteren:

  • 30 ml: €40,47
  • 50 ml: €57,60
  • 75 ml: €72,91

Er zijn ook nog een douchegel en een bodylotion met de Loverdose geur.

De voorkant van het testertje.

De binnenkant.

De tekst die in de binnenkant links staat. Zoals je kan zien noemen ze Loverdose een Liefdesdrankje, met erin een mix van zoethout, jasmijnbloem, vanille en droge bossen. Het is ook best een zoet geurtje, maar wel fris.

En als laatste het flesje, wat best klein is. Ik ga erg zuinig met dit geurtje doen, want ik vind het heerlijk!

Kende je dit luchtje al? Zo ja, wat vind je ervan en zo nee, zou je hem wel willen testen?

Geef een reactie

