3x outfit army style

Een van de trends dit najaar is de stoere legerstijl. Ik vind dit zelf een hele leuke trend, omdat je stoer en vrouwelijk hierbij goed kan combineren. Zelf heb ik nog geen army-item, dus leek het me leuk om een paar outfits te maken, zodat ik een beetje wist wat er allemaal was, en jullie ook natuurlijk!

Army style op de catwalk.

Deze outfit is een beetje sportief, maar nog steeds in army style. Dat sportieve komt vooral door de vans, die ik zelf heel leuk en een goede basic vind. De studs op het truitje vind ik een leuk detail. De witte blouse draag je onder de trui met opgestroopte mouwen, dit maakt de look iets meer casual. De ketting is lekker groot en komt ongeveer tot boven je navel. Ik houd wel van grote kettingen, die zwieren altijd zo leuk als je loopt.

  1. H&M, €39,95
  2. Mango, €34,95
  3. H&M, €39,95
  4. Vans, €74,95
  5. Mango, €9,95

Deze outfit is wat donkerder en chiquer, en iets minder army style. De broek heeft een hoge taille en leuke knopen die het tot een echte armybroek maken. Het hemdje vind ik heel mooi met de gouden ‘ketting’, en de blazer is stoer door de leren details. De schoenen en de ring heb je misschien al in deze post voorbij zien komen, en ik vind ze nog steeds leuk.

  1. Mint & Berry, €39,95
  2. Mango, €79,95
  3. H&M, 29,95
  4. H&M, 39,95
  5. H&M, €4,95

Deze outfit is een mix van stoer en chique. Het jasje en de blouse zijn wat chiquer, de broek en de schoenen wat stoerder. Draag het jasje open over de blouse, en laat de blouse casual over de broek heen vallen. De ketting maakt het geheel af.

  1. True Religion, €299,95
  2. Mango, €79,95
  3. H&M, €24,95
  4. Mango, €79,95
  5. Mango, €17,95

Dit waren de outfits! Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad. Ik vind zelf de eerste outfit het leukst.

Welke outfit vind jij het leukst, en heb je al een army item ?

2 thoughts on “3x outfit army style

Geef een reactie

