Things I love…

Iedereen heeft wel dingen of personen waar hij/zij niet zonder kan of er gewoon van houd. Zo heb ik er ook een paar! Lees verder om te ontdekken welke.

Het eerste waar ik mee wil beginnen is: vriendschap.

Ik heb 5 geweldig lieve leuke en fantastische vriendinnen. Als er iets is kan ik alles bij hen kwijt, ik kan met ze lachen, huilen en alles delen. Ik weet echt niet wat ik zonder ze zou moeten!

Waar ik ook enorm van houd zijn dieren. Maakt niet uit hoe groot of klein, oud of jong. Ze allemaal lief!
Oke, eerlijk gezegd niet allemaal… Ik heb het namelijk niet zo met honden, maar ja.
Komt er een klein katje op me afhuppelen dan ben ik helemaal verkocht. Mijn eigen kat, Lotje, is natuurlijk de allerliefste (:. De lieverd komt altijd even een knuffel halen!

Hockey, mijn favo sport! Elke week stap ik op de fiets naar de club, weer hockeyen! Ik heb gelukkig een super team met onwijs lieve meiden. Hockey is bij ons gewoon altijd leuk!

Wat natuurlijk ook niet kan ontbreken is chocola. Wat hou ik toch van dit spul. Al een klein stukje is genoeg om mij te laten genieten. Maar wat beter is, is natuurlijk een enorme Milka reep!

Het laatste waar ik niet zonder zou kunnen is mijn familie. Mijn familie is best close. En een paar keer per jaar doen we wat samen, altijd super gezellig! Wat ook onder familie valt zijn mijn ouders en zusje. Ik weet niet wat ik zou doen zonder hen. Ja natuurlijk is er soms ruzie, maar over het algemeen is het heel gezellig thuis!

Dit waren mijn ‘I love’ dingen. Waar houd jij van, of waar zou je niet zonder kunnen ?

Bron foto’s : weheartit.com

Geef een reactie

