I’ve got my new shoes on

Gisteren ben ik samen met m’n moeder en m’n achternicht naar de G-star geweest. Het was heel gezellig! Ik heb een paar leuke dingen gekocht. Het item waar ik het meest blij mee ben, zijn deze ‘army-achtige’ schoenen. Ik vind ze zo leuk!

De schoenen zijn van echt leer. De binnenkant is heel lekker zacht leer, en aan de buitenkant zijn ze glanzend met een stukje stof aan de achterkant.

Wat ik heel goed vind van deze schoenen is dat de schoen niet alleen maar op de zool is geplakt, maar dat ze ook nog aan elkaar zijn genaaid met een gele draad aan de onderkant. Hierdoor zijn ze steviger, en gaan ze langer mee.

Wat ik een nadeel vind, is dat je ze moet inlopen. Ik heb nu redelijk grote blaren terwijl we maar iets van 3 kilometer hebben gelopen. De volgende keer dat ik ze aantrek doe ik lekker blarenpleisters op m’n enkels. Hopelijk heb ik ze snel ingelopen en kan ik ze gewoon dragen zonder me daar zorgen over te maken. (;

Tijdens de wandeling kwamen we deze rakker tegen. (:

Op de blaren na lopen ze wel heel makkelijk. Je kan er zonder problemen mee over deze stenen lopen. Ook zit er een goed profiel onder de zool, dus je zal niet snel uitglijden met deze stoere boots.

Deze schoenen kostten €110,-. Niet heel goedkoop, maar ze waren eerst duurder, namelijk €160,-. Ik vind het eerlijk gezegd best een mooie prijs, aangezien het goede kwaliteit is en echt leer. De verkoper noemde het ook een ‘investering’. Omdat ze kwalitatief zo goed zijn gaan ze ook lekker lang mee. Veel langer dan een goedkoop paar dat je bijvoorbeeld bij de H&M hebt gehaald. Deze schoenen zijn dus mijn nieuwste ‘investmentpiece’. Ik ben er heel erg blij mee. (:

Haha, elke keer als ik naar ze kijk moet ik denken aan dit liedje. Het zit nu al de hele dag in m’n hoofd!

Heb je laatst ook nieuwe schoenen gekocht?

Geef een reactie

