Rimmel Sexy Curves mascara

Vandaag een review van een product wat ik net heb opgemaakt! En wel een heel fijn product: de Sexy Curves mascara van Rimmel.

Rimmel Sexy Curves mascara kost €11,99.

Dit is de mascara helemaal.

Ik heb 003 Intense Black. Deze naam klopt wel, de mascara is goed zwart.

Volgens de tekst heeft de mascara een nieuwe borstel, voor volle en gekrulde wimpers.
Deze belofte klopt! Ik krijg mooie gekrulde wimpers van deze mascara. Ook worden ze langer en voller.

Dit is dan het borsteltje. Driedelig, met kleine kunststof puntjes.

Ik heb jammer genoeg geen foto van mijn wimpers, want de mascara werkt niet optimaal meer. Ik kan jullie in ieder geval wel vertellen dat dit een hele fijne mascara is, ook al zit ‘ie al een hele tijd in het assortiment van Rimmel. Waarschijnlijk omdat de mascara gewoon goed verkocht wordt!

Kende jij deze mascara al? En wat is jouw favoriet?

2 thoughts on “Rimmel Sexy Curves mascara

Geef een reactie

