Ooh La La + mijn bestelling

Een net ontdekte, maar nu al favoriete webshop is Ooh La La. Deze gezellige webshop verkoopt leuke sieraden in allerlei soorten en maten voor een klein prijsje. Zelf heb ik al een kleine bestelling gedaan. Kijk mee naar een paar super cute sieraden.

Allereerst laat ik jullie mijn eigen bestelling zien. 2 ringen, allebei voor 2,50.

De eerste ring die ik echt ontzettend leuk vond (en vind!) is deze zilveren ring met kattenoortjes. Schattig, en niet té opvallend, de oortjes zullen boven je vingers uitsteken en een leuk effect geven.

Toen ik verder keek zag ik dit uilenringetje. Onwijs leuk, en aangezien ik nog geen uilen sieraden heb, heb ik hem besteld.

Nadat ik deze twee ringen had besteld ben ik nog wat gaan kijken op Ooh La La. Deze leuke sieraden kwam ik tegen.

En wat kettingen.

Zo, dit waren de sieraden die ik echt super vet vind!
Ooh La La verkoopt ook armbanden, horloges, riemen, spiegeltjes en nog meer. Zelf hou ik het meest van ringen en kettingen, vandaar dat je deze hebt gezien!

Zoek je leuke sieraden, of een cadeautje voor een prijs waar je van gaat glimlachen? Neem dan zeker een kijkje op Ooh La La.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja, meiden (en jongens). Mijn bestelling is binnen, laten we naar de ringen kijken!

Allereerst: de levertijd is goed! Ik heb de sieraden dinsdag avond besteld en 2 dagen later heb ik ze in huis. Keurig verpakt in bubbeltjes plastic en met een hand geschreven kaartje.

Netjes ingepakt in bubbeltjes plastic met een roze vloeipapiertje eromheen. Een schattig kaartje op het pakketje geplakt. Dit kleine pakketje kwam in een wat grotere stevige envelop op de mat vallen.

Een leuk, handschreven kaartje. Ik zal er zeker veel plezier van hebben! (:

En dan nu de ringen.

Super leuk toch? Ik ben vooral fan de kattenoortjes, zo schattig! Maar ook de uil mag er zeker wezen, met zijn diamant oogjes.

Heb jij al eens iets bij Ooh La La geshopt? Zo ja, wat dan? 

6 thoughts on “Ooh La La + mijn bestelling

Geef een reactie

