Gosh Lengthening 2Step Mascara

Ik vind het altijd leuk om nieuwe mascara’s uit te proberen, in de zoektocht naar de allerbeste mascara die mijn wimpers volume, krul en lengte geeft. Nu heb ik wel een paar mascara’s die in de buurt komen, maar nog nooit heb ik dé perfecte mascara in mijn handen gehad. Terwijl ik door de kortingsbak in de Kruidvat rond zat te grabbelen, kwam ik de Lengthening 2Step Mascara van Gosh tegen, die nu maar €2,50 kostte. Voor deze prijs moest ik hem eigenlijk wel voor jullie uittesten (goede excuusjes om rond deze tijd van het jaar wanneer ik al m’n geld heel hard nodig heb voor de feestdagen, toch nog spullen voor mezelf te kopen). De verpakking is simpel en strak, met metallic lila. Niet heel bijzonder. Wat wel vervelend was aan de verpakking, was dat er nog een doorzichtig plasticje omheen zat, wat je nog kunt zien aan de linkerkant. Het is echt moeilijk om dat er af te halen! Nu ben ik niet heel handig met dat soort dingen, maar toch. Er zijn dus twee kanten. Een kant met ‘Revival Serum’, en een kant met mascara. 

Stap 1: het serum. Ik weet niet precies waar dit naar ruikt, maar toen ik hem opendraaide kwam er een ontzettend chemische geur uit, bah! De geur heeft me een beetje afgeschrikt. Ik gebruik deze kant gewoon niet meer. Het ruikt een beetje naar alcohol, helemaal niet naar gezonde oliën of zoiets, wat je zou verwachten in een serum. In de dagen dat ik hem wel gebruikte heb ik ook niet gemerkt dat het iets voor mijn wimpers deed. Leuk idee, maar je kunt beter gewoon amandelolie voor je wimpers gebruiken. Stap 2: de mascara. Het borsteltje vind ik niet heel erg prettig, het prikt een beetje. Als je dit borsteltje per ongeluk in je oog prikt, voel je dat wel! De mascara is wel goed zwart. Dit is de mascara op mijn ogen, nadat ik hem een dag heb gedragen. Ik heb toen pas de foto’s gemaakt, omdat bij mij heel veel mascara’s ‘uitzakken’. Dan heb ik uiteindelijk helemaal geen volume meer en staan mijn wimpers naar voren in plaats van naar boven. Bij deze mascara is dat gelukkig niet het geval. Ook geeft hij mijn wimpers zeker lengte, ze zijn behoorlijk wat langer dan normaal. Helaas korrelt de mascara, waardoor er allemaal zwarte puntjes onder mijn ogen komen, die in de lijntjes gaan zitten. Jammer! Ik doe daarom niet (zo veel) op mijn onderste wimpers.

Nee, ik ben geen fan. Hij geeft lengte, maar korrelt gewoon teveel, en het borsteltje is ook niet prettig. Het serum durf ik niet eens meer op te smeren, dus dat zegt ook al wat. Hij mag dan maar €2,50 hebben gekost, hij is het helaas niet waard.

2 thoughts on “Gosh Lengthening 2Step Mascara

Geef een reactie

