Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant

Toen ik vanmorgen opstond, kwam ik erachter dat de Sint langs was geweest. Op mijn bureau lag een mooi ingepakt pakje. Eenmaal opengemaakt zat er dit in: Elizabeth Arden cream, Eight Hour Cream Lip Protectant! Lees snel verder voor de review over deze lip protectant.

Het potje is mat zilver en sluit met een schroefdopje. Er zit een sticker op de onderkant met informatie over het product en de ingrediënten.

Deze crème is dus als een bescherming voor je lippen tegen kou en wind en alles wat je lippen kan beschadigen. Het hoofdbestand deel is minerale olie. Jammer, dus geen verzorgende bestanddelen. Dit staat in ieder geval niet op het potje.
Minerale olie is het hoofdbestanddeel omdat deze crème vooral is bedoeld om je lippen te beschermen, niet om ze te verzorgen.

Op de eerste foto zie je de kleur goed, op de tweede foto de substantie van de crème, lekker zacht en deze smelt als het ware op je lippen. Het lijkt vooral op een lippenbalsem, ook al noemen ze het een crème.

De Elizabeth Arden, Eight Hour Cream Lip Protection is een crème die is bedoeld om je lippen te beschermen tegen het gure weer (en de zon). En dit doet deze crème ook! Vanmiddag moest ik hockeyen is de stromende regen, inclusief een ijskoud windje. Maar op mijn lippen zat de crème, en waar ik na zo’n wedstrijd best wel voel dat mijn lippen zijn uitgedroogd of ‘vellerig’ zijn, voelde ik dat nu helemaal niet.
Deze crème doet dus zeker zijn werk. Als Elizabeth Arden nog voor een paar verzorgende bestandelen zorgt in de crème is hij helemaal top!

Gebruik jij iets van Elizabeth Arden? Zo ja, wat gebruik je ?

Geef een reactie

