Originele cadeautjes voor Sinterklaas/Kerst

‘Jaaa, wat leuk! Laten we sinterklaas gaan vieren.’, en vervolgens krijg je dan een papiertje in je handen gedrukt waarop je moet schrijven wat je graag wilt hebben. Maar wat wil je nou eigenlijk, heb je niet alles al?

Ik zelf weet eigenlijk bijna nooit wat ik graag zou willen hebben. Ik vraag het meestal aan anderen, wat zij al op hebben geschreven. Uiteindelijk staat er op mijn lootje niet veel meer dan make-up, bad & douche spulletjes en tijdschriften. Natuurlijk is het altijd leuk om dit soort dingen te krijgen, maar meestal heb je hier al genoeg van. Het is natuurlijk ook nog eens een kwestie van smaak, of je de geur/kleur van het product wel leuk vindt, en of het wel het goede tijdschrift was. Om al deze redenen heb ik een lijstje samengesteld met originele cadeau’s, die je waarschijnlijk nog niet in huis hebt. Het zijn wel gekke dingen waar niet iedereen van houdt, maar ik vind ze zelf wel grappig. 

Hier gaan we dan! 🙂

Raad maar wat het zijn.. Koelkast magneten in de vorm van de app’s op een iPhone! Ik vond dit zo grappig. Het zijn kleine magneetjes waarmee je bijvoorbeeld briefjes op je koelkast kan plakken. Ze kosten €10,- en zijn hier te bestellen.

Nog een product dat te maken heeft met de iPhone, namelijk dit handige hoesje. Je kan er volgens de beschrijving geld, oordopjes, creditcards en nog veel meer in kwijt. Ik zie niet helemaal hoe daar oordopjes in kunnen passen, maar de andere dingen lijken me wel plat genoeg. Dit is echt heel handig! Als je bijvoorbeeld even snel naar de supermarkt om de hoek wilt en geen zin hebt om je hele portemonnee mee te nemen (en bij mij in dat geval ook een tas), stop je gewoon een tientje in je hoesje en je bent klaar. Naast dat het handig is is het ook een super schattig hoesje. Het is verkrijgbaar in de kleuren groen, zwart, wit, geel, oranje en blauw. Je kan hem hier krijgen voor €9,95. 

Deze ‘potjes’ lijken op het eerste gezicht op nagellakflesjes, maar zin eigenlijk vermomde markeerstiften. Ik gebruik eigenlijk bijna elke dag wel markeerstiften in mijn agenda. Alles ziet er gewoon wat overzichtelijker uit, en als je dan vijf categorieën maakt met allemaal hun eigen kleurtje, is het meteen veel duidelijker wat voor soort dingen er in je agenda staan. Deze schattige stiftjes zijn €9,95 en hier te koop. Misschien wat duur voor markeerstiften, maar ze zijn wel heel leuk. 

Volgens mij is dit product gewoon speciaal voor mij uitgevonden. Ik heb echt áltijd dat ik net lekker in mijn bed lig en al bijna in slaap val, tot ik me opeens iets herinner, waarvan ik zeker weet dat ik het de volgende ochtend weer vergeten ben. Een voorbeeld is, zoals hier ook als gebruikt, de tandarts. Dit soort dingen schieten me ’s avonds in mijn bed te binnen. Dan moet je natuurlijk weer helemaal uit je bed komen om het op te schrijven, en dan ook nog een plek vinden waar je het papiertje kan neerleggen zodat je het de volgende ochtend weer terug vindt. Met deze wekker schrijf je het gewoon op het glas van de wekker. Dit doe je met de bijgeleverde pen. Als je wekker de volgende ochtend dan gaat, geeft je boodschap licht. Zo vergeet je dit soort dingen nooit meer. Super handig toch? Deze wekker kost 14,95 en kun je hier kopen.

Dit vind ik altijd zo leuk! Ik heb hem wel eens bij andere mensen gezien, en ook een keer cadeau gedaan. Het is een soort sleutelkastje voor één sleutel. Je hangt de vogel als sleutelhanger aan je sleutelbos, en als je thuis komt zet je dan het vogeltje in z’n huisje. Zo raak je in ieder geval je sleutel niet kwijt (wat mij meerdere keren per dag overkomt), en heb je ook nog eens een supercute plekje voor je sleutels. Het sleutelkastje is hier te koop en kost €10,95.

Dit waren de ‘gadgets’ die ik jullie wilden laten zien. Zelf vind ik ze heel leuk.

Weet jij meestal wel of niet wat je wilt hebben met Sinterklaas of Kerst?

 

 

4 thoughts on “Originele cadeautjes voor Sinterklaas/Kerst

  1. Ik heb die wekker eerder gezien, dat lijkt mij zó handig! 😀 ’s Avonds denk ik ook vaak ‘oja, dat moet ik morgen even doen’.. en de volgende ochtend ben ik het vergeten. Lijkt mij heel ideaal, zo’n wekker. 🙂

Geef een reactie

