Vooruitblik: Catrice LE NEONaturals

Catrice komt vanaf half december met een hele leuke Limited Edition, namelijk alleen maar nagellak! Er komen zes neon kleurtjes, zes nude kleurtjes en een Nail Art Kit.

De namen van de neon kleurtjes, van links naar rechts:

Als je op de namen van de kleurtjes klikt kom je op de site van Catrice, waar je de kleurtjes in het groot kan zien.

De namen van de nude kleurtjes, ook weer van links naar rechts:

Dan is er ook nog een Nail Art Kit!

Deze kit is speciaal bedoelt om het maantje, dat witte halve rondje onderaan je nagel, te accentueren. Je lakt eerst je nagel in één kleur, dat laat je drogen. Daarna breng je een Tip Guide, een sticker aan, zodat je het maantje makkelijk met de Nail Art Brush een andere kleur kan geven. Ik vind dit wel een leuke toevoeging aan de collectie.

Ik vind de collectie er erg goed uitzien! De lakjes die me het meest aanspreken zijn van de neons 03 & 04, en van de nudes 03.

Gaan jullie iets kopen van deze LE? Zo ja, wat?

2 thoughts on “Vooruitblik: Catrice LE NEONaturals

  1. Wat een mooie kleurtjes! Die neon kleurtjes vind ik wel meer wat voor de zomer, maar ik wil er denk ik wel een paar kopen.. weet nog niet welke kleuren. 🙂 Van de nude kleurtjes ga ik er waarschijnlijk ook een paar aanschaffen. ^^

Geef een reactie

