Would You Rather-tag

Vandaag weer een tag op Une Belle Vie! Deze keer de ‘zou je liever’ tag, of eigenlijk in het engels : ‘would you rather’ tag. Voor vandaag heb ik hem in het Nederlands vertaald, makkelijker voor mij en voor jullie. (:

Oké, lets get started!

1. Zou je liever al je mascara’s, eyeliner, lipsticks en lipglosses verliezen of al je palettes en oogschaduws?
Deze is nog niet zo moeilijk vind ik. Als ik moest kiezen dan zou ik liever al mijn palettes en oogschaduws verliezen dan mijn mascara’s, eyeliners, lipsticks en lipglosses. Oogschaduw draag ik namelijk maar heel soms, en al het andere zowat elke dag!

2. Zou je liever al je haar afknippen of nooit meer je haar kunnen knippen?
In dit geval zou ik mijn haar liever afknippen dan het nooit meer kunnen knippen. Dan kan ik mijn haar tenminste nog aan een goed doel geven, en na een tijdje zal het weer aangegroeid zijn.

3. Zou je liever een koraal kleurige blos of een roze blos hebben?
Hmm, ik denk dat ik liever een koraal kleurige blos zou willen hebben. Koraal past namelijk beter bij mijn huid dan roze!

4. Als je € 1000 zou hebben, zou je dan liever kleding of make-up kopen?
Ik denk dat ik in dit geval mijn geld zou splitsen! €500 euro voor kleding en €500 euro voor make-up is natuurlijk helemaal super. Ik zou denk ik allemaal dure merken gaan kopen ^^ .

5.Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken, of eyeliner als lipstick?
Oké, eyeliner als lipstick lijkt me echt niet fijn! Vandaar dat ik ga voor de lipstick als eyeliner, met een eyelinerkwastje kan je best makkelijk lipstick als eyeliner aanbrengen. En je hebt een gezellig kleurtje boven je oog!

6. Zou je liever alleen nog maar shoppen bij MAC of bij Sephora ?
Deze is moeilijk, ik hou van MAC. Gewoon liefde voor hun producten, maar ze verkopen alleen maar MAC. Bij Sephora verkopen ze ook andere merken die heel erg fijn zijn… Ik ga toch voor Sephora denk ik, dan kan ik verschillende producten kopen.
Oh, ik word gewoon manager van Sephora en zorg ervoor dat ze ook MAC gaan verkopen. (:

7. Zou je liever alleen nog maar één kleur oogschaduw gebruiken of één lipkleur voor de rest van je leven?
Makkelijk deze! Ik zou gaan voor maar één kleur oogschaduw voor de rest van mijn leven. Lipkleuren zijn voor mij belangrijker dan oogschaduw, naar een feestje draag ik ook liever felle lippen dan een ooglook.

8. Zou je liever winter kleren in de zomer dragen of zomer kleren in de winter?
Moeilijk… Ik zou liever zomer kleren in de winter dragen dan andersom. Als overal de verwarming aanstaat valt het best wel mee denk ik hoe koud het is.

9. Zou je liever donkere nagels of lichte nagels hebben, een jaar lang?
Lichte! Van lichte nagels word ik altijd vrolijk, ook in de winter. Vandaar dat ik lichte nagels kies.

10. Zou je liever je favoriete lipproduct opgeven of je favoriete oogproduct?
Deze is ook moeilijk… Ik denk dat ik voor deze vraag het lipproduct opgeef. Zonder mascara voel ik me namelijk onzeker, en dan heb ik liever ‘kale’ lippen.

11. Zou je liever alleen nog maar een paardenstaart dragen of een rommelige knot?
Rommelige knot! Zeker weten. Een staart vind ik ook wel fijn om te dragen, maar liever een knot.

12. Zou je liever nooit meer je nagels kunnen lakken, of nooit meer lipgloss kunnen gebruiken?
Lipgloss of nagellak, niet zo moeilijk. Ik ga voor de lipgloss! Als ik geen lipgloss kan gebruiken, gebruik ik wel balsem of lipstick. Nagellak heb ik namelijk liever dan lipgloss.

13. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of ze elke dag optekenen (als je ze al niet meer had) ?
Optekenen denk ik, maar het is wel moeilijk. Wenkbrauwen geven je gezicht zoveel uitdrukking, en als ze ‘verkeerd’ zijn kan dit er heel raar uit zien. Ik hoop dat als ik genoeg zou oefenen het er steeds natuurlijker uit zou zien.

14. Zou je liever leven zonder make-up of zonder nagellak?
Weer een moeilijke… Ik denk dat ik ga voor een leven zonder nagellak. Make-up heb ik dan toch liever dan nagellak, en misschien worden mijn nagels dan een keertje sterk als ik geen nagellak meer gebruik.

Zo, dit was de tag! Ik vond ‘em leuk om te doen. Het heeft me ook inzicht gegeven is welke keuzes je allemaal kunt maken als je de producten hebt. Eigenlijk voelde ik me best wel verwend toen ik nadacht dat ik deze keuzes echt zou kunnen maken, en dat terwijl de meeste mensen op de wereld niet eens de producten ervoor hebben.

Wat zou voor voor jou de moeilijkste keuze zijn ? Laat het weten in de comments!

Bron foto’s : google.nl

5 thoughts on “Would You Rather-tag

    • Hihi, nee hoor! Er staat dat ik liever nooit meer lipgloss gebruiken kies, omdat ik namelijk niet zonder nagellak kan. Het is inderdaad een beetje verwarrende vraag, maar als je goed leest kom je er wel uit.
      x

Geef een reactie

