Rituals look-a-likes bij HEMA

HEMA heeft, net zoals vorig jaar, weer goed z’n best gedaan voor de feestdagen. Met een hele mooi make-up collectie, leuke sinterklaascadeautjes en natuurlijk kerstballen. Maar wat ze nu ook hebben zijn doucheschuimgels! Toen ik ze zag in de folder, dacht ik gelijk aan Rituals. Hieronder een overzichtje van de producten die ik veel weg vind hebben van Rituals, want er zijn niet alleen doucheschuimgels.

Zoals je op de foto hierboven ziet, heeft HEMA nu de doucheschuimgels in de aanbieding. 2 voor €6,00, dat is zeker niet duur! Bij Rituals kost één doucheschuim €8,- dus dat zegt wel wat.

Ik kon bij dit plaatje niet inzoomen op de aparte producten, want dat werd het zo wazig dat je helemaal niks meer zag. Dan leek me dus niet zo’n goed idee. Wat ik kan zien op de foto, is dat er meerdere producten zijn:

  • Foaming Shower Gel
  • Destressing Shower Mousse
  • Scrub Cream
  • Body Butter
  • Shower Cream
  • Body Lotion
  • Body Scrub
  • Hand Soap

Als ik deze producten zo zie, lijkt het echt op Rituals! Aan de ene kant leuk, want de prijzen zijn een stuk lager. Maar aan de andere kant is het ook wel een beetje dubbel en nageaapt.

Ik ga misschien wel wat van deze producten testen voor jullie, vooral naar de doucheschuimgels ben ik erg benieuwd!

Hoe lijken jullie deze producten van HEMA?

2 thoughts on “Rituals look-a-likes bij HEMA

Geef een reactie

