Miss Sporty Lipstick Malaga

Toen ik gister middag op zoek was naar cadeautjes voor de feestdagen, kwam ik langs Visser. Ik neusde even rond ik kwam bij het Miss Sporty schap. Onwijs mooie lipsticks, oogschaduws en nagellak. Miss Sporty is een onwijs leuk merk en ik nam een fel rode lipstick mee om jullie over te vertellen!

P1060403

De lipstick komt, net als alle andere lipsticks, in een donker blauwe huls. Mooi en practisch!

P1060407

De kleur van de stick heet ‘Malaga’, naar het zuidelijke Spanje. Vurig rood is de kleur, zoals je dat bij Spanje denkt. Het is een rode kleur dus, met een oranje ondertoon. In de stick zitten ook hele fijne gouden glittertjes.

P1060408P1060404

Het was onwijs moeilijk om de kleur goed op de foto te krijgen, op de ene foto lijkt de kleur roder en op de andere foto meer oranje. Op de foto hieronder zie je kleur op zijn best.

P1060418

Een onwijs fel kleurtjes dus! Lekker pittig en vlammig. Ook mooi voor de feestdagen met een rustige ooglook.

De kwaliteit van de lipstick is ontzettend goed, de kleur blijft zowat de hele dag zitten, ook al eet je tussen door. De kleur wordt dan natuurlijk wel minder, maar je blijft deze goed zien.
De swatch op mijn arm zat er (na douchen!) de volgende ochtend nogsteeds op, nadat ik hem de middag ervoor op mijn arm had gezet.

De pigmentatie van de lipstick is ook top, je hoeft maar heel licht op je lip te drukken om al veel kleur te krijgen.

P1060401

Al met al een super lipstick voor maar €1,99 ! Super pigmentatie, onwijs lange houdbaarheid.

Geef een reactie

