Essence Sun Club palette

Ik ben dol op oogschaduw in roze- en bruintinten. Het is een beetje de basis van je oogschaduwstash, want zonder die aardetinten kan je eigenlijk geen rustige ooglook maken die geschikt is voor overdag. Natuurlijk kan je bij een feestje helemaal losgaan met bijzondere kleuren of glitter, maar op je school/werk kan je er nog wel eens raar voor worden aangekeken. Nu is het altijd fijn als er een budgetversie van iets is, en zo ook van een palette met aardetinten, namelijk het Essence Sun Club palette. Misschien niet helemaal de tijd van het jaar voor deze aankoop, maar toch wilde ik jullie laten zien of dit een musthave budgetfavoriet was of een no go. Lees verder voor de review.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit is het palette in 02 Long Beach. De verpakking vind ik er op zich wel leuk uitzien.Een beetje goedkoop, maar dat is het natuurlijk ook! Je kunt de kleurtjes goed zien zitten, wat handig is als je in je stash aan het zoeken bent.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADe kleuren. Fijne neutrale kleuren! Het enige wat ik een beetje jammer vind is de zilveren kleur rechts onderin. Hij past niet echt bij de andere kleuren.

Door naar de swatches.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Als eerst de lichte kleuren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAii! Niet gepigmenteerd. Als ik alleen de swatches had gezien zou ik zeggen dat het highlighters waren. Er komt bijna geen pigment af, behalve van de laatste kleur. Misschien zijn de eerste drie dat ook wel, want daar lijken ze me prima voor. Erg jammer, want ik vond dit nou net de mooiste kleuren uit het palette!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADe donkere kleuren. Ook niet heel gepigmenteerd, maar ze zijn wel beter dan de eerste vier. Vooral de zilveren kleur stelt me teleur. Ze zijn ook op te bouwen, dus de intensiteit is op de ogen wel een stuk beter. Ik heb gemerkt dat ze op je oog ook lekkerder werken, en goed te blenden zijn. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zo ziet het palette er uit na de swatches. Prima! Soms heb je nog wel eens dat alle kleuren door elkaar gaan zitten, maar deze oogschaduws zijn lekker romig. Geen slordig palette dus!

Ik ben niet echt enthousiast over dit palette. Dit komt eigenlijk alleen door de pigmentatie. Het palette kost €2,99. Ook al is het wel super budget, ik raad het niet aan als je een goede pigmentatie gewend bent. Als je op zoek bent naar drie mooie highlighters en donkere kleuren die op te bouwen zijn, is dit misschien wel iets voor jou.

 

 

 

3 thoughts on “Essence Sun Club palette

Geef een reactie

