MAX Gel Eyeliner

Action is een heel veelzijdige winkel. Ze hebben er werkelijk alles voor een super zacht prijsje! Bij Action kun je ook prima terecht voor je make-up. Niet alles is van geweldige kwaliteit, maar sommige dingen zijn juist wel weer heel fijn. Ook verkopen ze er dingen van merken die alleen in het buitenland verkocht worden, zoals bijvoorbeeld mascara van Nivea. Vandaag ga ik jullie iets laten zien van Actions eigen make-up merk, MAX, namelijk een gel eyeliner. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voor €0,98 heb je de Long Lasting Gel Eyeliner al, en er zit ook nog een kwastje bij! Super goedkoop dus. De verpakking waarin hij komt vind ik niet erg mooi, maar het is wel hygiënisch, je weet zeker dat niemand de dop heeft opengedraaid. Dit zie je namelijk nog wel eens in de Kruidvat/ Etos.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAZo ziet de eyeliner er al een stuk leuker uit. Lekker strak, en ook niet een hele goedkope uitstraling. Het kwastje ziet er ook goed uit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAAls je de dop er af draait, zie je eerst een wit ‘beschermpapiertje’. Heel fijn dat MAX zo goed op de hygiëne let! Je kan het papiertje heel makkelijk optillen, geen plakresten of achterblijvende witte stukjes. De substantie ziet er lekker zwart uit. Ik heb de eyeliner ook in de kleur Black. Voor zover ik kon zien waren er geen andere kleuren, misschien iets om naar te kijken MAX? In ieder geval ziet het er tot nu toe goed uit,

bDSC01645De pigmentatie is wel oké. Het is niet mindblowing, maar het is ook niet heel slecht. Ook is de kleur op te bouwen, dus op zich is hij prima. De eyeliner is vrij hard. Het is niet dat je kwastje er in wegzinkt zoals bij die van bijvoorbeeld Essence, het is echt hard en je moet ook wel een paar keer over de eyeliner heen gaan om het op het kwastje te krijgen. Ik had hem liever iets romiger gezien.

bDSC01653MAX belooft ons dat de eyeliner waterproof is. Dit is het resultaat na een tijdje de koude kraan er op. Alles zit nog netjes op zijn plek! Super, vooral met de regen van de afgelopen weken.

bDSC01657Maar nu was ik pas helemaal om. Na best lang en vrij hard over m’n arm gewreven te hebben onder de kraan was dit het resultaat. Precies hetzelfde als toen ik het aanbracht! MAX heeft wel begrepen wat waterproof inhoud.

Het kwastje werkt ook wel fijn. Prima kwastje eigenlijk, wat ik niet had verwacht. Ik ben eigenlijk heel erg tevreden over de eyeliner. Het enige wat ik misschien anders had willen zien was de pigmentatie. Het had wel iets intenser gemogen van mij. Maar weetje, voor die prijs, en het feit dat hij écht waterproof is, ben ik eigenlijk hartstikke tevreden. Ook is het allemaal heel erg hygiënisch verpakt. Prima eyeliner dus!

5 thoughts on “MAX Gel Eyeliner

Geef een reactie

