My feel good songs

Een paar weken geleden kwam er al een post van Marisa over haar favoriete muziek online. Vandaag kunnen jullie lezen wat mijn super-power-energysongs zijn. De liedjes in dit artikel zijn de liedjes waar ik een instant happiness gevoel van krijg,  en ja, er zitten ook kerstliedjes bij!

Het eerste liedje uit mijn collectie is Little things van One Direction. Het liedje zegt dat een jongen alles aan het meisje mooi vind, al haar gekke, kleine dingetjes waar ze zelf onzeker over is. Ik vind het een mooi liedje omdat ik het mooi voorbeeld vind van dat je niet over alles onzeker moet zijn, omdat de mensen die van je houden het wel leuk/mooi/grappig vinden. En de rest, daar hebben zij niets over te zeggen!

Het volgende liedje is Stronger van Kelly Clarkson. Wat ze zingt in dit liedje klopt helemaal vind ik. Alles wat over je heen komt, kan je aan, en je komt er alleen maar sterker uit, niet fysiek dan wel mentaal.

Strange electricity is niet een heel bekend liedje, maar wel een vrolijke. Het liedje gaat over de connectie tussen twee personen en wanneer deze begon. Ook over wat ze leuk vinden aan elkaar.

Next, een liedje wat ik eerst niet zo leuk vond, maar nu wel. Namelijk Hall of Fame van The Script en will.i.am. Het liedje geeft me altijd een powergevoel als ik doe alsof de tekst tegen mij gericht is. Als ik een dipje heb, en dit liedje luister, kan ik er meestal weer tegenaan.

Dan heb ik nog twee liedjes van One Direction, namelijk Summer love en Irresitible. Summer love gaat over het afscheid na de vakantie van een vakantieliefde, en hoe moeilijk dat is. Irresitible gaat over een breakup en wat de jongen nog steeds zo leuk aan het meisje vind.

Als laatste twee liedjes heb ik twee kerstliedjes. It’s beginning to look a lot like Christmas gecoverd door Micheal Bublé en Do they know it’s Christmas van Band Aid. It’s beginning to look a lot like Christmas vertelt over hoe alles er vlak voor de Kerst uitziet, alle gezellige bezigheden en versieringen.
Do they know it’s Christmas is dan wat serieuser, de band zingt over de oorlogen en verschrikkingen in de wereld terwijl het Kerst is.

Dit waren mijn liedjes! Misschien heb je al opgemerkt dat 3 van de 8 liedjes van One Direction zijn, momenteel luister ik vaak naar hun albums en vind ik (bijna) al hun liedjes wel leuk (: . De rest van de liedjes zijn alltimers, als het gaat om mijn muziek smaak.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien wat ik zoal luister. Wat is jouw muziek smaak?

Geef een reactie

