Valentino Valentina Eau de Parfum

Toen ik een tijdje terug in mijn mailbox de nieuwsbrief van Mooi parfumerie zag, las ik die snel even door. De nieuwsbrief ging over Valentino Valentina, een parfum wat ik wel kende en waarvan ik dacht dat ie ook wel lekker was. Er stond onderaan: Tegen inlevering van deze nieuwsbrief ontvangt u een sample van Valentina Assoluto. Daar boven stond: Bij besteding van €50 ontvangt u een mini-versie van Valentina. Ik dacht: die ga ik halen! Kom ik bij de Mooi, geef ik de nieuwsbrief, en wat krijg ik? De mini-versie van Valentina die je normaal dus pas bij besteding van €50 zou krijgen! Wat was ik blij. Vandaag de review.- 001

Ik weet niet wat de prijzen van de normale versie van de geur zijn, want meestal zijn die bij elke winkel weer anders. Ga dus gewoon kijken bij jouw parfumerie 🙂

- 002

Dit is het doosje waar mijn mini-versie in zit. Heel mooi, vind ik zelf. Ik houdt wel van bloemen, dus het doosje is goedgekeurd.

- 004

Als je het doosje openmaakt, zie je dit. Leuk dat het doosje een andere kleur heeft vanbinnen!

- 003

En dit is dan het flesje. Schattig hè? Het grote flesje heeft volgens mij drie of vier bloemen, deze één. Er zit 4 ml in, niet zo veel. Ik denk wel dat ik met dit flesje een tijdje vooruit kan, want ik denk niet dat ik elke dag dit geurtje ga dragen, ondanks dat ik hem wel heerlijk vind.

Dan het belangrijkst: hoe ruikt deze geur? Zoals het flesje al aangeeft: bloemig. Bloemig, zoet, fris, ik hou ervan. Als je van zoete geurtjes houdt met bloemen erin, moet je deze geur zeker eens uitproberen. Een aanrader voor als je daar van houdt.

Kenden jullie deze geur al, en wat vinden jullie ervan?

2 thoughts on “Valentino Valentina Eau de Parfum

Geef een reactie

