NYC Quattro eye shadow palette

Toen ik afgelopen donderdag in de Kruidvat liep (met Marisa en Eline) kwam ik het Quattro eye shadow palette van NYC tegen. Meteen aangesproken door de kleuren nam ik hem mee. En hier is ‘ie !P1060518

De vormgeving van het palette vind ik er mooi. Transparante deksel, zwarte onderkant, lekker strak met de zilveren letters. Er is een vakje naar de oogschaduws waar een sponsapplicator in zit. Zelf gebruik ik deze nooit, maar als je hier graag mee werkt is het een fijne toevoeging.

P1060522Het palette is in de kleur 793 Fashion Bootcamp. Het bestaat uit een gebroken wit, een mosgroene kleur, een peachy kleur en donkergrijze (met subtiele gouden glitters) kleur. Alle kleuren zijn shimmery. In het doosje lijken de kleuren ontzettend mooi, goed om verschillende ooglooks mee te maken. Laten we zien of de kleuren ook mooi zijn op je ogen!

P1060529

De pigmentatie van het palette is goed, niet super, maar het kan.
De kleuren zijn gelukkig goed op te bouwen, zodat het effect van perfecte pigmentatie toch nog te bereiken is. De kleuren zijn erg mooi samen in een look, en je kan er alle kanten mee op.

Vond ik dit paletteje mijn geld waard? Zeker! De kleuren zijn mooi, en passen bij veel outfits. De pigmentatie was misschien een beetje een teleurstelling, maar de kleuren zijn super en als je laagjes opbouwt krijg je het effect van erg goede pigmentatie.

P1060532Het palette (of 1 van de andere 3) is te koop bij Kruidvat (met NYC in het assortiment). Het kost € 3.99.

Dit was het NYC Quattro eyeshadow palette! Heb je een palette van NYC of zelfs deze, wat vind je ervan?

 

Geef een reactie

