Burt’s Bees lipbalm

Toen ik in Haarlem was liep ik even de Sephora in de V&D binnen. Ik was niet echt op zoek naar iets, maar toen ik deze lipbalm zag wist ik meteen dat hij met me mee zou gaan. Ik ben al een tijd op zoek naar een fijne lipbalm met natuurlijke ingrediënten, en toen ik deze zag kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. GEDSC DIGITAL CAMERA

 

Dit is de versie met granaatappel olie. Hij kost €4,00. Er was nu echter een actie waarmee je 10% korting kreeg, dus ik heb maar €3,60 betaald. Ik vind dit echt niet duur voor een lipbalm! Zeker niet voor een met natuurlijke ingrediënten.

GEDSC DIGITAL CAMERA

 

 

Dit zijn de ingrediënten. Zoals je kunt zien zit de lipbalm bomvol met natuurlijke oliën, helemaal top! Ook fijn om te weten, Burt’s Bees test niet op dieren.

GEDSC DIGITAL CAMERA

 

Ik kon helaas geen scherpe foto krijgen van de inhoud. Je ziet hier wel de rode kleur. Deze zie je niet terug op je lippen, wat ik niet heel erg vind, ik kocht hem immers voor de verzorgende werking.

Wat ben ik ontzettend verslaafd geworden aan deze lipbalm! Hij verzorgt mijn lippen heel goed. Velletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik ben echt heel erg tevreden, en ik zal zeker ook even naar de andere producten van Burt’s Bees kijken als ik weer in een Sephora ben. Niet duur en een hele goede werking!

 

2 thoughts on “Burt’s Bees lipbalm

Geef een reactie

