L’Oréal Paris Color Riche Les Ombres oogschaduwpalet

Van L’Oréal Paris had ik nog niet zo veel make-up, maar ik was er eigenlijk wel altijd al nieuwsgierig naar. Toen ik dit oogschaduwpaletje in de winkel zag liggen en even snel de kleurtjes swatchte, wist ik: deze moet ik hebben. Ik had namelijk nog niet echt een basic palet met bruintinten. En ja hoor, ik kreeg hem voor sinterklaas! Ik ben er heel erg blij mee, en vandaag review ik hem voor jullie.L'Oréal Paris Color Riche Les Ombres oogschaduw palet 001

L'Oréal Paris Color Riche Les Ombres oogschaduw palet 003Dit is het paletje aan de binnenkant. Ik vind dat het palet leuke vormen heeft, het ziet er wel grappig uit. Alleen wel jammer dat er zo’n sponsapplicator bij zit, want die gebruik ik toch niet. Het paletje kost €14,89. Ik vind deze prijs wel terecht, want de kwaliteit van de oogschaduw is heel goed.

L'Oréal Paris Color Riche Les Ombres oogschaduw palet 002

Ik heb de kleur E3 Infiniment Bronze. Met een highlighter, en brons/bruintinten.

L'Oréal Paris Color Riche Les Ombres oogschaduw palet 005Wat informatie op de achterkant. Ze leggen hier uit hoe je een smoky eye kan maken met de kleurtjes in het palet. Handig voor als je een keer geen inspiratie hebt.

En dan: de swatches!

L'Oréal Paris Color Riche Les Ombres oogschaduw palet 004

L'Oréal Paris Color Riche Les Ombres oogschaduw palet 006

Ik ben hier met mijn vinger maar één keer zachtjes over de oogschaduw gegaan, moet je nagaan hoe het er op de ogen uit zal zien! De pigmentatie van deze kleurtjes is super. Ik vind alle kleuren even mooi, en ze zijn ook allemaal net even anders.

Ik ben superblij met dit paletje! Ik denk dat ik hem nog vaak ga gebruiken, want het zijn echt kleurtjes voor een basic ooglook.

Wat vinden jullie van dit oogschaduwpalet?

Geef een reactie

