Glitterlipgloss: Essence & Miss Sporty

In de winter, als mijn lippen helemaal droog en vellerig zijn, wordt dat meestal nog erger benadrukt door lipstick. Vandaar dat ik liever lipgloss gebruik. Vandaag laat ik jullie twee totaal verschillende lipglossjes zien. Het enige waarin ze overeenkomen is dat er in allebei glitter zit. Ik kan alvast verklappen dat ik erg blij ben met deze nieuwe aankopen. (:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn de lipglossen. De Miss Cocktail Lipgloss van Miss Sporty en de XXXL Shine Lipgloss van Essence. Een roodachtig kleurtje en een nudekleur.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAEerst de lipgloss van Essence. Dit is de kleur 022 Nude Kiss. Een mooi nudekleurtje met lekker veel glitter. Leuk voor op een feestje bij een wat heftigere ooglook, maar ook gewoon prima voor overdag.

De verpakking vind ik prima. Lekker simpel met een glimmende dop. Het ziet er niet cheap uit. Dit vind ik ook de fijnste manier waarin lipgloss verpakt kan zitten, een flesje met aplicator.

De lipgloss claimt niet plakkerig te zijn, maar ik vind hem eigenlijk juist een van de plakkerigste lipglossen. Niet dat dat een probleem is, zo blijft de lipgloss namelijk langer zitten.

Het sponsapplicatortje is iets langer dan normaal. Gewoon prima, niet bijzonder fijn, maar ook niet vervelend.

Dit is echt mijn favoriete nudelipgloss op dit moment. Hij blijft lang zitten, en geeft echt veel pigment af. Ik kan mijn eigen lipkleur er nauwelijks doorheen zien, terwijl die bij andere (nude)lipglossen nog steeds zichtbaar is. De kleur is ook erg mooi, niet het ‘geen lippen-effect’, maar gewoon mooie natuurlijke lippen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADit is de Miss Cocktail Lipgloss in de kleur 017 Pasao. Hij lijkt in de tube rood, maar op je lippen is hij transparanter, je ziet een heel klein beetje van de rode kleur terug. Veel beter zie je de mooie roze glitters in de lipgloss. Zo leuk vind ik ze, mooie roze glitters. Niet basic als zilver of wit, maar roze! Ik denk dat deze lipgloss er het mooist uit zal zien in de zomer, als je de glitters het beste kunt zien door de zon (wel een SPF smeren onder de lipgloss!).

De verpakking vind ik dan weer wat minder, een beetje goedkoop. Het brengt wel makkelijk aan, maar ik heb toch liever een sponsaplicator.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit zijn de swatches. Links Pasao en rechts Nude Kiss. Je ziet hier de roze glitters erg goed.

De Essence lipgloss kost €1,89.
De Miss Sporty lipgloss kost €1,99.

Geef een reactie

