Dove LE Winter Care

Dove heeft op dit moment een Limited Edition in de winkels liggen. Net als vorig jaar tijdens de winter! Ik heb twee producten uit de lijn: de Body Wash en de Winter Care Cream.

Dove LE Winter Care 001

De Winter Care lijn ruikt naar amber. Amber is een warme geur, perfect voor de koude winter. De geur vind ik erg lekker. De verpakking van de producten er ziet er leuk uit. Roze letters en een roze dop, het logo van Dove en de ondergrond wit.

Dove LE Winter Care 002

Dit is de Body Wash. Deze ligt in de winkel voor €3,49.

Dove LE Winter Care 004Dove zegt hierover dat je huid bij gebruik de kans krijgt om zacht en glad de winter door te komen. Ik denk dat dit alleen met deze douchecrème niet gaat gebeuren, maar in combinatie met de bodycrème zeker wel. Waarom, lees je verderop in deze post.

Dove LE Winter Care 005

Dit is dan de douchecrème. Wit, en niet zo dik. Gewoon een lekkere crème voor onder de douche, met een heerlijke geur!

Dove LE Winter Care 006

Dan de Winter Care Cream. Deze kost €2,29. Dat is zeker niet duur!

Dove LE Winter Care 007

De crème itself. Lekker dik en vol, heerlijk!

Dove LE Winter Care 008Dit belooft Dove: een voedende crème. Nou, dat is het zeker! Als je een droge huid hebt, wat de meesten hebben in de winter, is dit een aanrader!

Ik ben erg enthousiast over de Winter Care producten. Er is ook nog een bodylotion, maar ik denk dat ik hier ook wel genoeg aan heb voor deze winter 😉 .

Kende jij deze producten, en wat vind je ervan?

2 thoughts on “Dove LE Winter Care

  1. Klinkt goed! De producten van Dove zijn meestal heel fijn. Ik heb niet zo’n erge last van een droge huid, dus ik denk dat ik dit niet snel zal kopen. 🙂

Geef een reactie

